اخبار

تجاری سازی دستاوردهای جدید مرکز رشد فناوری پلیمر در ایران پلاست

بسپار/ ایران پلیمر مدیر مرکز رشد فناوری پلیمراز عرضه 10 مورد از دستاوردهای این مرکز در سیزدهمین نمایشگاه ایران پلاست خبر داد و گفت: فرصت نمایشگاه ایران پلاست در جهت جذب سرمایه گذار و تجاری سازی استفاده خواهیم کرد.
به گزارش ستاد خبری نمایشگاه ایران پلاست: حامد عزیزی مدیر مرکز رشد فناوری پلیمر با اعلام این خبر افزود: با توجه به محصول محور بودن ایران پلاست 10 مورد از دستاورد‌هایی را که آماده‌ ورود به بازار هستند ارایه خواهیم کرد تا سرمایه گذارانی برای آن ها پیدا کنیم.
وی تاکید کرد: ما به دنبال بازار فروش هستیم تا تحقیقات‌ خود را تجاری سازی کنیم. امیدواریم از فرصت نمایشگاه ایران پلاست بتوانیم به خوبی برای تحقق این امور استفاده کنیم.
حامدی با بیان اینکه ایران پلاست تنها نمایشگاهی است که به طور دایم در آن حضور داریم، افزود: ایران پلاست همواره برای پژوهشگاه پلیمر و مرکز رشد از اهمیت بالایی برخوردار بوده است چرا که فضایی برای مطرح شدن شرکت‌ها و محصولات آنان است.
عضو هیئت علمی پژوهشگاه پلیمر و پتروشیمی ایران گفت: امسال در نمایشگاه ایران پلاست با هدف پیوند مراکز علمی و صنعت پتروشیمی، در غرفه این مرکز دوره های آموزشی تحت عنوان آشنایی و معرفی صنعت پلاستیک برای بازدید‌کنندگان برگزار می کنیم، که برنامه آن از طریق ستاد خبری اطلاع رسانی می شود.
به گفته عزیزی؛ تخصصی بودن نمایشگاه و حضور بازدید کنندگان متخصص امری حائز اهمیت در نمایشگاه ایران پلاست  است که این امری ارزشمند است.
مدیر مرکز رشد فناوری پلیمرخاطر نشان کرد: امسال با توجه به جلسات برگزار شده با روابط عمومی شرکت ملی صنایع پتروشیمی و مدیر نمایشگاه، در ایران پلاست توجه ویژهای به شرکت های دانش بنیان شده است، که این امر بسیار گام بزرگی در جهت حمایت و تحقق اهداف شرکت های دانش بنیان در صنعت پتروشیمی است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا