اخبار

تجارت پوشش های ضدمیکروبی به دلیل شیوع بیماری Covid-19 گسترش پیدا می کند

گروه ترجمه و تولید محتوا دربسپاار/ایران پلیمر بر اساس گزارش موسسه ی تحقیقاتی Grand View، انتظار می رود رشد تجارت جهانی پوشش های ضد میکروبی تا سال 2027 به عدد 18.8 بیلیون دلار برسد. این عدد با رشد سالیانه ی 12.8 درصد به دست خواهد آمد. عامل اصلی رشد تجاری این محصول تقاضای بالای محصولاتی با قابلیت از بین بردن قارچ و باکتری است. انتظار می رود به دلیل حضور برخی از تولید کنندگان بزرگ محصولات پزشکی در آمریکای شمالی، این منطقه بیشترین رشد را در زمینه ی این نوع پوشش ها از خود نشان دهد.
افزایش تقاضا برای مصنوعات پزشکی قابل کاشت و افزایش میزان بیماری های قلبی و عروقی یکی دیگر از عوامل افزایش گسترش استفاده از پوشش های ضد میکروبی طی هشت سال آینده است. بر اساس نوع محصول، تجارت جهانی این مواد به بخش های پودرهای ضد میکروب، اصلاح سطوح ضد میکروب و پوشش های ضد میکروب تقسیم بندی می شود.
اصلاح سطحی و پوشش ضد میکروبی بیش از 53.9 درصد از حجم تجارت سالیانه ی این مواد در سال 2019 را به خود اختصاص دادند. انتظار می رود پوشش های پودری ضدمیکروبی بین سال های 2020 تا 2027 بیشترین رشد را داشته باشند. چرا که پوشش های بر پایه ی نقره و مس به دلیل سمی نبودن، ماندگاری طولانی، زیست سازگاری و پایداری حرارتی بالا بسیار مورد تقاضای مصرف کنندگان هستند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا