اخباراخبار ویژه

اختصاصی بسپار/ تجارت پوشش های ضد خزه قایق های تفریحی تا سال 2027 به 48.9 میلیون یورو خواهد رسید

گروه ترجمه و تولید محتوا در بسپار/ایران پلیمر بر اساس گزارش Grand View Research حجم تجارت جهانی پوشش های ضد خزه ی قایق های تفریحی به 48.9 میلیارد دلار خواهد رسید. این عدد با رشد سالیانه ی تجارت پوشش های ضد خزه تا سال 2027 به 48.9 میلیون یورو می رسد.
این عدد با رشد سالیانه ی 6.9% از سال 2020 تا 2027 به دست خواهد آمد. عامل اصلی رشد این صنعت، افزایش افرادی است که تعطیلات خود را در مکان های لوکس می گذرانند. همچنین نیاز به رنگ آمیزی مجدد این قایق ها در بازه های زمانی مشخص و همچنین هنگام تعویض آرم روی آن ها، عامل دیگری برای گسترش این تجارت به شمار می رود.
پوشش های ضد خزه برای جلوگیری از رشد میکروارگانیسم ها بر روی بدنه ی قایق اعمال شده و همچنین به طول عمر بدنه ی قایق کمک می کند. پوشش های ضدخزه موادی از خود تولید می کنند که موجب از بین رفتن خزه و جلبک ها می شود. این مواد از برهمکنش میان آب و پوشش ایجاد میشود.

با شیوع ویروس کرونا و وضع قوانین قرنطینه در کشورهای مختلف انتظار می رود تقاضابرای پوشش های ضد خزه افزایش پیدا کند. چرا که فرصت مناسبی برای انجام تعمیراتقایق ها است. پوشش های ضد خزه ی سخت برای قایق های ورزشی و موتوری مورداستفاده قرار می گیرند. چرا که این قایق ها تحت تنش بیشتری بوده و پوشش آن ها در برخورد سنگ و صخره ی احتمالی در آب آسیب بیشتری می بیند.

برخی از قایق های مشهور در آمریکا مانند Endless Summer، Aspen Alternative، Wheels Impromptu، Silver Lining، Lady Sura، Helios3، Yanbu و Haida نیاز دارند که از بدنه ی آن ها به طور مداوم در مقابل خوردگی و سایش حفاظت شود. گارد ساحلیآمریکا نیز از قایق ها برای حفاظت از انسان ها و قایق های دیگر استفاده می کند. حتی برخی از شرکت های توریستی با صاحبانقایق ها برای تجربه ی گردشگران خود، قرارداد می بندند. همچنین افزایش تنش ها در مرز کش.رها و افزایش گشت زنی نیروهای دریاییدر اقیانوس ها از عوامل دیگری است که موجب افزایش حجم این تجارت در دروه ی زمانی پیش بینی شده می شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا