اخبار

تبدیل قطعات لاستیکی از بسیار بزرگ به بسیار کوچک

گروه ترجمه و تولید محتوا در بسپار می نویسد، دستگاه آسیاب کن لاستیک (Rubber Granulator) به نام Vulcanator که به صورت تخصصی توسط شرکت Franklin Miller طراحی شده است، مخصوص لاستیک و پلاستیک های سنگین صنعتی می باشد. این دستگاه توانایی ویژه برای کاهش 75 پوند از عدل های (Bale) لاستیک های سنتزی یا طبیعی را به قطعات کوچک داراست. این دستگاه فرآیند ویژه می تواند به مقدار قابل توجهی زمان فرآیند را کاهش داده و متعاقبا هزینه ها را کاهش دهد. دستگاه Vulcanator می تواند هر نوع و هر شکلی از لاستیک شبکه ای شده یا شبکه ای نشده، طبیعی یا سنتزی، ورقه یا پرک و … را تحت فرآیند قرار دهد.

دستگاه Vulcanator دارای نوعی از طراحی بوده که اصطکاک بسیار اندکی ایجاد می کند و به سرعت لاستیک را بدون ذره ای افزایش حرارت به قطعات کوچک تبدیل می نماید. این دستگاه نسبت به دستگاه های مشابه این مزیت را دارد که نیاز به سامانه های سرمایشی ندارد.

برنده های دوار و ناهموار ماده را به منطقه برش هدایت کرده و سپس از طریق یک نمایشگر کنترل کننده ابعاد به ابعاد مورد نظر بریده می شود.

دستگاه Vulcanator در سه مدل مختلف قابل فروش است. مدل قدرتمند KM20 با 100 اسب قدرت، مدل KM30 با 150 اسب قدرت و در نهایت مدل KM50 که بیشترین قدرت را داشته و تمامی نیازهای تولید را پاسخگو می باشد. طراحی های این دستگاه ها با جنس فولاد ضد زنگ نیز امکانپذیر است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا