اخبار

تامین کننده انحصاری پلیمرهای مهندسی ZIG SHENG

بسپار می نویسد، 

مریم طهرانی، مدیر عامل شرکت تهران زرنخ می گوید، 

زرنخ یک گروه تولیدی، دارای سه شرکت تهران تک نخ،

تك­رنگ نخ

و تهران رزنخ به نام گروه تولیدی صنعتی طهرانی است. فعالیت اصلی این شرکت تولید نخ ریسندگی با گرید نساجی است و تولیدکننده نخ پلی استر و نایلون برای مصارفی مانند جوراب، لباس ­های ورزشی، پرده و … هستیم.


چندین سال است در بخش ذوب ­ریسی با یک شرکت تایوانی همکاری داریم و مواد اولیه (چیپس­ های گرانول پلی ­آمید 6) را از آن­ها تهیه می­کنیم. اولین شرکت تولیدکننده نخ پلی­ آمید POY ایران هستیم و به همین دلیل در این حرفه نساجی شرکت بنامی هستیم. در طی سا­ل­هایی که با این شرکت کار کردیم از خدمات پس از فروش، کیفیت و قیمت آن رضایت داشتیم، به ما پیشنهاد دادند که نماینده این شرکت شویم و گرید مهندسی شرکت تایوانی به نام ZIG SHENG را در ایران به فروش برسانیم. انواع گریدهای تزریق، کامپاند و ذوب ریسی برای موکت و … را  در ایران ارایه می­کنیم.

 ثبت اختراع شرکت ما در زمینه ریسندگی است، ما در زمینه تولید نخ آنتی ­باکتریال شروع به کار کردیم و نخ­ های نانو آنتی باکتریال را برای اولین بار در ایران تولید کردیم که توسط ذرات نانو نقره پوشش داده شده بودند، توانستیم سیب سبز سلامتی را به عنوان اولین تولیدکننده نخ در ایران و پوشاک از وزرات بهداشت اخذ کنیم. 


(ادامه دارد …)

متن کامل این مقاله را در شماره 173 ام ماهنامه بسپار که در بهمن ماه منتشر شده است بخوانید.

در صورت تمایل به دریافت نسخه نمونه رایگان و یا دریافت اشتراک با شماره های 02177523553 و 02177533158 داخلی 3 سرکارخانم ارشاد تماس بگیرید. امکان اشتراک آنلاین بر روی صفحه اصلی همین سایت وجود دارد. 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا