اخبار

با توجه به محدودیت های اعلامی ستاد ملی مبارزه با کرونا/ مرضیه طهماسبی: نیاز محصولات مورد نیاز صنایع پایین دستی در ایام محرم و صفر را تامین می کنیم

بسپار / ایران پلیمر مجتمع های پتروشیمی نیازهای صنایع پایین دستی به محصولات مختلف درایام محرم و صفر را با توجه به افزایش تقاضا به طور کامل تامین می کنند.

مرضیه طهماسبی رییس دفتر توسعه صنایع پایین دستی پتروشیمی درگفتگو با خبرنگار نیپنا، با اشاره به ایام محرم و صفر و افزایش تقاضا برای محصولات مختلف  پلیمری  و نیز بسته بندی اظهار کرد: همانند سال های گذشته مجتمع های پتروشیمی کشورمان آمادگی دارند تا نیازهای صنایع پایین دستی را تامین کنند وهیچ گونه کمبودی در بازار وجود نخواهد داشت.

طهماسبی با تاکید بر این که حفظ منافع تولید کنندگان و مصرف کنندگان واقعی محصولات پتروشیمی به عنوان یک راهبرد مورد توجه ویژه دفترصنایع پایین دستی قرار دارد، گفت : همانطور که بارها اعلام شده است اعلام دقیق نیاز واقعی بازار از سوی اتحادیه های تامین نیاز و انجمن های تخصصی مصرف کننده محصولات پتروشیمی می تواند بازار را با آرامش بیشتری همراه سازد.

نیپنا

در دستورالعمل ستاد ملی مبارزه با کرونا آمده است: 

▫️برپایی هر نوع ایستگاه هاي صلواتی، توزیع نذورات و چاي(موکب ها،خیمه ها،چادر و…) در تمامی استان ها و شهرستان ها ممنوع است.

▫️هرگونه پذیرائی در جریان برگزاري مراسم عزاداري ممنوع است.

▫️همچنین نذورات برابر نکات مندرج در دستورالعمل بهداشتی مرتبط، صرفا در قالب مواد غذایی خشک و یا خام برای نیازمندان توزیع شود.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا