اخبار

تاریخ نهایی فستیوال نوآوری های صنعت پلاستیک و پلیمر اعلام شد

بسپار می نویسد،  کمیته فنی فستیوال نوآوری های صنعت پلاستیک و پلیمر/لاستیک؛ رنگ و رزین با حضور اعضای کمیته از مرکز فن بازار ملی ایران، معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، شبکه خدمات نوآوری بومرنگ(کارگزار تبادل فناوری فستیوال) و نمایندگان انجمن علمی و صنعتی برگزار گردید.
پس از انتشار فراخوان این فستیوال در اواخر آذرماه جاری، بیش از 100 طرح و نوآوری، متقاضی ارائه به سرمایه گذاران شدند و پس از ارزیابی ¬های اولیه، 42 طرح به کمیته داوری فنی راه یافتند تا پس از ارزیابی  نهایی، طرح های برگزیده برای ارائه نهایی در روز فستیوال انتخاب شوند.
در جلسه کمیته فنی تعداد 42 طرح و نوآوری از 13 استان کشور به شرح زیر بررسی و ارزیابی شدند:
تهران (20 اختراع)، اصفهان (4 اختراع)، خراسان رضوی (4 اختراع)، فارس (2 اختراع)، گلستان (2 اختراع)، آذربایجان شرقی (2 اختراع)، خراسان جنوبی (1 اختراع)، کرمانشاه (1 اختراع)، قم (1 اختراع)، سمنان (1 اختراع)، مازندران (1 اختراع)، مرکزی (1 اختراع) و البرز نیز (1 اختراع).
با برگزاری کمیته فنی فستیوال، 16 طرح و نوآوری برای مرحله آماده سازی و آموزش انتخاب شدند و در نهایت 7 طرح برای عرضه در روز فستیوال انتخاب خواهند شد.
فستیوال نوآوری های صنعت پلاستیک و پلیمر/لاستیک؛ رنگ و رزین با هدف تجاری سازی و تبادل فناوری بین فناوران، تولیدکنندگان و سرمایه گذاران در تاریخ 9 اسفندماه 95 در تهران برگزار خواهد شد.
علاقمندان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت اینترنتی فستیوال  نوآوری ها به آدرس www.techfestival.ir مراجعه نموده و یا با شماره های 02188359612 – 02188359482 تماس حاصل نمایند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا