اخبار

بیمه رازی رتبه اعتباری بین‌المللی دریافت کرد

بسپار می نویسد، مدیرعامل بیمه رازی جزییات دریافت رتبه اعتباری بین‌المللی بیمه شده توسط این شرکت را تشریح کرد.

به گزارش ایسنا،  یونس مظلومی  مدیرعامل شرکت بیمه رازی در این نشست خبری اعلام کرد: بیمه رازی موفق به دریافت دریافت رتبه اعتباری بین‌المللی بیمه شده که در روز چهار شنبه 28 مهر ماه 95 به صورت رسمی این رتبه اعلام شد.

وی در ادامه اضافه کرد: این رتبه پس از بررسی‌های صورت گرفته از سوی موسسه‌  CIتحت نظر اتحادیه اروپا مبتنی بر رتبه‌بندی به شرکت بیمه رازی ارائه شده است.

مظلومی در مورد نوع رتبه بندی‌ها بیان کرد: رتبه بیمه رازی در ایران +A بوده و در سطح بین‌الملل هم به رتبه +B رسیده‌ایم. و از آنجایی که تا کنون هیچ شرکتی از نظر رتبه نمی‌تواند از سطح کشوری بالاتر برود ما امیدواریم با بالا رفتن رتبه کشور، رتبه بیمه رازی هم درCI  به سطح بالاتر برسد.

همچنین وی خاطر نشان کرد: شرکت بیمه رازی همواره به دنبال افزایش فعالیت‌های خود در سطح بین‌المللی بوده و اخذ این رتبه اعتباری به این امر کمک می‌کند.

مدیرعامل بیمه رازی با اشاره به دوران قبل و بعد از تحریم اظهار داشت: بیمه رازی در تلاش است تا در واگذاری اتکایی از بیمه‌گران معتبر بین‌المللی استفاده کند. ما در سال‌های تحریم که از سال 85 به بعد شروع شد به علت وجود محدودیت روابط بین‌المللی موفق به استفاده از بیمه‌گران درجه یک اروپایی برای واگذاری اتکایی نبودیم و ناچار به استفاده و همکاری با بیمه‌گران درجه یک آسیایی که سطح پایین‌تری نسبت به بیمه‌گران ارووپایی داشتند شدیم.

وی در ادامه با توجه به برداشته شدن تحریم‌ها و دریافت رتبه اعتباری بین المللی بیان کرد: در حال حاضر بیمه رازی می تواند به افزایش روابط بهتر و بیش‌تر در عرصه‌های بین‌المللی امیدوار بود و بتوانیم با شرکت‌های درجه یک دنیا قراردادهایی برای همکاری بهتر و بیش‌تر داشته باشیم.

مظلومی در ادامه به دلایل موفقیت و اخذ رتبه اعتباری اشاره کرد و گفت: بیمه رازی به دلیل داشتن اراده در شرکت و باتوجه به اینکه سومین سال متوالی است که ما در سطح یک توانگری قرار داریم و بیش از 12 میلیون نفر تحت پوشش این بیمه قرار دارند و با در نظر گرفتن اینکه از ابتدای سال جاری تا کنون 490 میلیارد تومان حق بیمه صادره داشته که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته با 70 درصد رشد همراه بوده توانسته ایم این رتبه را اخذ کنیم.

وی در زمینه آموزش با بیان اینکه شرکت بیمه رازی با میانگین آموزش 70 ساعت در سال بالاترین نفر ساعت آموزش را در میان شرکت‌های بیمه دارد، اظهار داشت: 14 سال است که صنعت بیمه خصوصی‌سازی شده ولی این صنعت نتوانسته در زمینه آموزش نیروهای جدید چندان موفق ظاهر شود.

مدیر عامل بیمه رازی درباره شرکت‌های تازه تاسیس شده بیمه گفت: افزایش تعداد شرکت‌های بیمه اگر با هدف گسترش بازار بیمه و ارائه محصولات جدید باشد، می‌تواند موجب توسعه صنعت بیمه شود اما اگر قرار باشد شرکت‌های جدید وارد بازار شده و از همان محصولات قدیمی برای جذب مشتری استفاده کنند، اتفاق مثبتی برای صنعت بیمه ندارد. در واقع شرکت‌های جدید باید با رویکرد توسعه بازار از نظر محصول و گسترش فعالیت در گستره جغرافیایی وارد بازار شوند.

وی از پیشرفت‌های فعالیت بیمه رازی در زمینه بیمه عمر و زندگی گفت و بیان کرد: ما از قبل  در زمینه بیمه عمر فعالیت خود را شروع کردیم اما در این مدت پیشرفت خوبی داشتیم و در حال حاضر حدود پنج درصد از پرتفوی این شرکت به بیمه عمر تعلق دارد.

مظلومی در پایان مراسم  با بیان اینکه رمز موفقیت یک شرکت ثبات مدیریتی است اشاره کرد و گفت: رسیدن به چشم اندازها و داشتن عملکرد بهترو موثرتر در شرکت‌ها، موسسات و بنگاه‌ها داشتن ثبات مدیریتی است. در این صورت است که فرد با حس مسئولیت به آینده و رسیده به چشم اندازهای شرکت می تواند بهتر ارائه خدمات کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا