اخبار

بهبود دهنده ها و عوامل هسته گذار جدید مخصوص PP معرفی شد

گروه ترجمه و تولید محتوا در بسپار/ ایران پلیمر شرکت Miliken به تازگی بهبود دهنده ها و عوامل هسته گذاری را معرفی نموده است که با استفاده از آن ها سفتی PP به حداکثر مقدار خود می رسد. این محصولات بهبوددهنده هایی با عملکرد بالا بوده که برای قالب گیری تزریقی PP و بهبود مقاومت ضربه ی هم بسپارهای ICPs مورد استفاده قرار می گیرد.

آخرین فناوری های ایجاد شده ی این شرکت خانواده ی Hyperform® HPN نام داشته که عوامل هسته گذاری هستند که به نحوی طراحی شده اند که سفتی PP را به حداکثر مقدار خود برسانند. علاوه بر سفتی و مقاومت ضربه، جریان پذیری مذاب نیز بهبود قابل توجهی پیدا می کند. علاوه بر این، با بهبود خواص فیزیکی رزین های تحت بازیافت قرار گرفته، این محصولات جدید هزینه های تولیدی را در صنعت بازیافت بهبود قابل توجهی داده اند.

علاوه بر بهبود دهنده های نام برده شده، شرکت Miliken افزودنی های دیگری را نیز معرفی خواهد نمود که شفافیت محصولات را به مقدار قابل توجهی افزایش می دهد. این محصولات جدید که NX™ UltraClear PP نام دارند شفافیت و عملکرد PP را بهبود قابل توجهی خواهد داد. با استفاده از این افزودنی ها تحمل دمایی بالا در عین ظاهری شیشه ای و سبک وزن بودن ایجاد می شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا