اخبار

بزرگترین رویداد علمی پلیمر کشور این هفته برگزار می شود/ ثبت نام رایگان برای حضور در سمینار ISPST/ برنامه ارایه سخنرانی ها و مقالات

بسپار/ ایران پلیمر دبیر اجرایی چهاردهمین سمینار بین المللی علوم و تکنولوژی پلیمر، دکتر احمدرضا بهرامیان در گفت و گو با گروه رسانه ای بسپار گفت: این سمینار در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه 21 و 22 آبان ماه به صورت مجازی (به دلیل همه گیری ویروس کووید19) برگزار خواهد شد.

سمینار ISPST همزمان در پنج سالن مجازی ارایه سخنرانی و یک سالن ارایه پوستر طبق برنامه زمانبندی اعلام شده زیر برگزار خواهد شد. مطابق صفحه دوم فایل پیوست سالن ها در موضوعات تعریف شده با لینک فعال قابل دسترسی خواهند بود. عناوین و لینک سالن ها به زودی در صفحه اصلی سایت سمینار به آدرس www.ispst.ir قرار خواهد گرفت. برای ورود به سالن های سمینار علاقه مندان باید با یوزر و پسوورد خود وارد سایت شده و در سمینار شرکت کنند.

وی در پایان افزود: لطفا در روزهای باقی مانده یوزر و پسوورد خود را چک کنید. افرادی که تاکنون در سایت ثبت نام نکرده اند، می توانند ثبت نام خود را تکمیل کنند. ورود به سمینار فقط نیاز به ثبت نام و دریافت یوزر و پسوورد بوده و نیازی به پرداخت هزینه اضافه ندارد.

 

جدول ارایه مقالات ISPST

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا