اخبار

برگزاری پاویون تخصصی ایران در بزرگترین نمایشگاه بین المللی صنعت کامپوزیت روسیه

بسپار می نویسد، ستاد توسعه فناوری‌های مواد و ساخت پیشرفته معاونت علمی‌وفناوری ریاست‌جمهوری با هدف کمک به اجرای برنامه توسعه زیرساخت صادرات محصولات دانش‌بنیان، از برگزاری پاویون تخصصی ایران در نمایشگاه بین‌المللی کامپوزیت روسیه (Composite Expo) حمایت می‌کند.

نمایشگاه سالیانه صنعت کامپوزیت روسیه یک نمایشگاه تخصصی بین‌المللی در زمینه مواد کامپوزیت است که دستاوردهای عینی در حوزه فناوی مواد را به نمایش گذاشته و امکان برقراری تماس‌های تجاری جدید و شکل‌دهی روابط کسب و کار شراکتی را برای ارائه دهندگان فراهم می‌کند.

 

اهداف برگزاری نمایشگاه کامپوزیت 2017 در سه بخش توسعه روابط صنعتی و اقتصادی، تبادلات علمی و فناوری و آشناسازی گسترده با فناوری‌های نوآورانه تولید مواد کامپوزیت و کاربرد آن تعریف شده است.

بر اساس این گزارش، این نمایشگاه از سال 2008 در شهر مسکو برگزار می‌شود و بر اساس پیش بینی‌ها امسال بیش از 180 غرفه مشتمل بر 110 شرکت روسی و 80 شرکت خارجی از 20 کشور مختلف در این نمایشگاه حضور دارند. در نمایشگاه سال گذشته بیش از 16 هزار نفر از نمایشگاه بازدید کردند که 93 درصد آن ها متخصصانی از حوزه‌های مختلف صنعتی بودند که این امر، نشان‌دهنده تقاضای رو به رشد بازار روسیه برای به کارگیری مواد و فناوری‌های نوین در صنایع گوناگون است.

دهمین دوره این نمایشگاه از 10 تا 12 اسفند ماه امسال در فضایی بالغ بر 6000 مترمربع در سالن‌های 1 و 2 مرکز نمایشگاهی Expocentre Fairgrounds برگزار می‌شود.

 

برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره 26750469 تماس گرفته و یا اطلاعات خود را به پست الکترونیکی [email protected] ارسال کنید.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا