اخبار

برگزاری همایش Polymer Testing & Analysis در سال 2016 توسط AMI

گروه ترجمه و تولید محتوا در بسپار ی نویسد، رویداد جدیدی با تمرکز بر آزمودن پلاستیک‌ها توسط AMI، برگزارکننده همایش‌های صنعت پلاستیک، برگزار خواهد شد. اولین همایش Polymer Testing & Analysis از 12ام الی 14ام ماه آوریل سال 2016 میلادی در شهر کلن واقع در کشور آلمان برگزار خواهد شد.

این همایش برای محققان، کارکنان آزمایشگاه‌ها، دانشمندان، و متخصصان R&D که مواد بسپاری، فرمول‌بندی‌  یا محصولات جدیدی را مورد ارزیابی و تجزیه و تحلیل قرار داده‌اند محل مناسبی برای تبادلات عملی و کاربردی می‌باشد. همچنین، روش‌های نوین آزمودن، مشخصه‌یابی و تجزه و تحلیل بسپارها مورد بحث و بررسی قرار خواهد گرفت.

علاوه بر برنامه دو روزه متراکم ارائه‌ها توسط پیشگامان بازار بسپار، نمایشگاهی نیز در این همایش دایر خواهد بود تا ارتباط همه جانبه‌ای بین متخصصان زنجیره تامین پلاستیک برقرار گردد.

برخی از موضوعات مورد بررسی این همایش عبارتند از: خواص مکانیکی؛ آزمون خستگی؛ آزمون خرابی (failure)؛ خواص سطحی؛ ارزیابی بو، مزه، نشر و مهاجرت مواد از بسپارها؛ تجزیه و تحلیل رطوبت؛ آزمون آتش‌گیری و دود؛ خواص جریان؛ کارایی سدکنندگی؛ کنترل رنگ و خواص نوری؛ آزمون قابلیت عدم فرسایش در مجاورت هوا (weatherability)؛ شناسایی پلاستیک‌ها؛ آماده‌سازی نمونه؛ فرایند پلاسیتک‌ها در مقیاس آزمایشگاهی؛ مدیریت یک آزمایشگاه کارامد؛ مدیریت برنامه و داده؛ تنظیم دستگاهی (calibration)؛ استانداردهای آزمودن مواد نوین.

برای کسب اطلاعات بیشتر از نحوه شرکت در این همایش به عنوان مستمع آزاد، سخنران و … به آدرس الکترونیکی [email protected] و یا شماره تلفن +44(0) 117 314 8111 تماس حاصل فرمایید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا