اخبار

برای نخستین بار در کشور/ ایران پلاست نمایشگاه آنلاین هم خواهد داشت/ آغاز ثبت نام از هفته اول آذرماه

بسپار/ایران پلیمر ستاد برگزارکننده چهاردهمین نمایشگاه بین المللی ایران پلاست اعلام کرد: از هفته اول آذر ماه جاری ثبت نمایشگاه آنلاین ایران پلاست (نمایشگاه مجازی) آغاز می شود.

به گزارش ستاد خبری ایران پلاست؛ با ایجاد زیرساخت و بسترسازی های لازم، از هفته اول آذر ماه ثبت نام در نمایشگاه آنلاین ایران پلاست آغاز می شود. این رویداد نمایشگاهی مهم برای نخستین بار در کشور و به ویژه در حوزه پایین دستی صنعت نفت اجرا می شود.

از اهداف برگزاری نمایشگاه آنلاین ایران پلاست (مجازی) در چهاردهمین دوره می توان به شرایط حاضر تحریم و رفع مشکلا ت و چالش های حضور و مشارکت شرکت های خارجی در این رویداد و نیز پیشگیری از شیوع ویروس کووید 19 اشاره کرد.
برپایه این گزارش، ایران پلاست در ادوار گذشته در قالب نمایشگاه های مجازی شاهد برپایی فضای استاتیک برای مشارکت کنندگان بوده است، اما در چهاردهمین دوره برای اولین بار با هدف ارتباط دینامیک و پویا میان مشارکت کنندگان داخلی و خارجی نمایشگاه آنلاین طراحی و اجرا می شود.

از مشخصات نمایشگاه آنلاین چهاردهمین دوره ایران پلاست می توان به موارد زیر اشاره کرد:
1. ایجاد پنل اختصاصی برای تمامی غرفه گذاران در دو بخش داخلی و خارجی
2. نمایشگاه آنلاین ایران پلاست به مدت سه هفته دایر خواهد بود (با توجه به تعطیلات سال نو میلادی)
3. ثبت نام در نمایشگاه آنلاین الزامی است (از طریق سایت Iranplast.ir)
4. ثبت نام اطلاعات مربوط به غرفه گذاران، نظیر اطلاعات و مشخصات شرکت مربوطه، آدرس و غیره در پنل اختصاصی با امکان بارگذاری فیلم، عکس
5. ایجاد ارتباط گفتگو غرفه گذاران به صورت ویدئو چت با متقاضیان داخلی و خارجی
6. ارائه خدمات جانبی، از جمله پنل فرصت های سرمایه گذاری (با هدف گفتگوی دو جانبه با متقاضیان سرمایه گذاری یا مشارکت شرکت های خارجی و داخلی)
7. ایجاد پنل فرصت شغلی هم برای ارایه کنندگان خدمات و هم برای آنها که نیاز به دریافت خدمات دارند.

گفتنی است، جزئیات بیشتری از رویکرد این نمایشگاه و ارائه سایر امکانات آن به تدریج از طریق این ستاد و سایت رسمی iranplast.ir منتشر می شود.

چهاردهمین نمایشگاه بین المللی ایران پلاست از 5 تا 8 دی ماه امسال در محل دایمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار می شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا