اخبار

برچسب UL دقیقا چه چیزی را در مورد مواد بازیافتی معلوم می کند؟

گروه ترجمه و تولید محتوا در بسپار/ایران پلیمر  مرکز ارزش گذاری مواد بازیافت شده ی UL، موادی را که برای بار دوم مصرف می شوند، موادی که برای بار اول مصرف می شوند و موادی که به طور کامل بازیافت می شوند را ارزش گذاری و بیان می کند آیا این محصولات به اندازه ای که گفته می شود با کیفیت و سازگار با محیط زیست هستند یا خیر.
تمایل به استفاده از محصولات سازگار با محیط زیست یا به اصطلاح، محصولات سبز، باعث افزایش استفاده از “برچسب های طبیعی” شده است.
این موضوع تشخیص بین محصولاتی که کاملا از نظر زیست محیطی تایید شده هستند و آنهایی که نیستند را دشوار می کند. برچسب UL می تواند از طریق تجزیه و تحلیل علمی به شما کمک کند که به فروشگاهی که از آن خرید می کنید مطمئن باشید. در حقیقت، به شما نشان می دهد کدام تولید کنندگان به ادعاهای زیست محیطی خود عمل می کنند. این برچسب به شما اطمینان می دهد و به طور واضح مزایای مراکز فروشگاهی مختلف را به شما بیان می کند.
اگر تولید کننده هستید، علامت اعتبار ادعای محیط زیست UL شما را قادر می سازد تلاش های خود را در راستای بازیافت مواد، با اطمینان به مشتری نشان دهید. این موضوع باعث می شود شما در یک فروشگاه مواد سبز، به طور شاخص حضور پیدا کنید. جز بازیافتی نه تنها نشان دهنده ی یکپارچگی زنجیره ی تامین شما هستند، بلکه بیان کننده ی تعهدی است که شما به محیط زیست داده اید.
وجود علامت UL بر روی بسته بندی محصول شما، مانند عاملی است که باعث می شود محصول شما در فروشگاه بیش از سایر محصولات دیده  شود و همچنین امکان نشان داده شدن محصول را در فروشگاه اینترنتی محصولات UL نیز فراهم میکند. این علامت میتواند محصول شما را در رده بندی مخصوص به خود قرار دهد. اینکه محصول شما جز مواد بازیافتی است ، مواد پیش از بازیافت است، نحوه ی بازیافت آن به صورت چرخه است و یا اینکه به طور کامل بازیافت شده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا