اخبار

برچسب های سبز در پوشاک نشانه چیست؟

گروه ترجمه و تولید محتوا در بسپار/ ایران پلیمر گروه شرکت‌های Recycled Karma، که یک شرکت فعال در حوزه پوشاک و مد است، مجموعه برچسب سبز را معرفی کرده است: مجموعه‌ای از پوشاک دوستدار محیط زیست که امکان انتخاب پوشاک مد روز را در عین آگاهی زیست‌محیطی برای مشتریان فراهم کرده است.

مجموعه برچسب سبز به پلاستیک‌ها عمری دوباره می‌بخشد و ردپای کربنی را با هر خرید کاهش می‌دهد. هر لباس از این مجموعه از الیاف بازیافتی تولید شده از پنج بطری یک بار مصرف تهیه شده است و مفاهیم پایداری در تمام جنبه‌های خط تولید و بسته‌بندی (از پوشاک گرفته تا برچسب لباس‌ها، چاپ روی آن‌ها و حتا کیسه‌ای زیست‌تخریب‌پذیر که محصول در آن ارائه می‌شود) دیده می‌شود.

در این مجموعه:

  • هر لباس از بطری‌های بازیافتی PET آب و پنبه بازیافتی که همه به صورت محلی تامین می‌شوند، تهیه شده است؛
  • استفاده از اجزای بازیافت شده در برابر الیاف نو، نه تنها ردپای مصرف آب، انرژی و الکتریسیته شرکت Recycled Karma را کمینه می‌کند، بلکه از تولید هزاران پوند ضایعات جدید نیز جلوگیری می‌کند؛
  • تاثیر زیست‌محیطی در هر تکه از لباس و فرایند مجموعه برچسب سبز در نظر گرفته شده است. حتا کیسه‌های بسته‌بندی این لباس‌ها با استفاده از مواد افزودنی‌ زیست‌تخریب‌پذیر تهیه شده‌اند.

اولویت خانم Jene Park، مدیر اجرایی و مدیر خلاقیت شرکت، خلق مجموعه لباسی بوده‌است که هم کاربردی باشد و هم هدفمند تا به این ترتیب به محیط زیست کمک کند. از مجموعه برچسب سبز در پاییز 2019 در فروشگاه‌های منتخب با گستره قیمتی 55 تا 85 دلار رونمایی خواهد شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا