اخبار

برچسب‌های جدید باعث ایجاد تغییر در عادات خرید مردم بریتانیا شده است

بسپار/ ایران پلیمر  اخیرا سوپرمارکت‌ها در انگستان برچسبی بر روی بسته‌بندی بعضی محصولات محبوب خود اضافه کرده‌اند که برروی آن لیستی از تاریخ انقضای مواد پلاستیکی بکار رفته در آن محصول نمایش داده میشود که عموما این تاریخ بیشتر از طول عمر مصرف کنندگان است.
برچسب‌های تاریخ انقضای پلاستیک از ابتکارات  Gagandeep Jhuti  و  Joe Foale-Groves دو مبتکر حوزه‌ی تبلیغات است که به دنبال نشان دادن مضرات پلاستیک‌های یکبار مصرف بر روی کره‌ی زمین بودند.آنها امیدوارند بتوانند با نشان دادن قرن‌های لازم برای ازبین رفتن پلاستیک‌های بسته‌بندی به مشتریان آنها را به تقکر مجدد درباره خرید محصولاتی که در بسته‌بندی‌های یکبار مصرف قرار دارند مانند غذاهای نیمه آماده که به شدت درمیان کارمندان محبوب است٬ وادارند. همچنین  آنها هدف نهایی این پروژه را تاثیر بر صاحبان سوپرمارکت‌ها که این برچسب‌ها را به بسته‌بندی‌ها اضافه می کنند عنوان کردند تا هرچه سریعتر قفسه‌های خود را از بسته بندی‌های پلاستیکی یکبار مصرف خالی کنند.
مواردی مانند این راه‌های خلاقانه‌‌ای برای توجه به سهم هریک از ما در ایجاد و مراقبت از سلامتی و پاکیز‌گی سیاره‌ایست که برای نسل‌های بعد باقی می‌گذاریم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا