اخبار

برنامه پنجمین همایش ملی پلیمر ایران اعلام شد/ تمدید ثبت نام در نشست های تخصصی تا 24 آبان/ گروه رسانه ای بسپار حامی این رویداد شما را به حضور در این همایش دعوت می کند

بسپار / ایران پلیمر برنامه ارایه سخنرانی ها و مقالات، پوستر و نشست های تخصصی در پنجمین همایش ملی پلیمر ایران اعلام شد. این همایش در روزهای 28 و 29 ابان ماه جاری و با حمایت رسانه ای گروه مجلات بسپار و ایران پلیمر برگزار می شود. 

حضور در نشست های تخصصی این همایش یک بار دیگر و تا 24 آبان ماه تمدید شده است. 

 

اینجا ببینید: [EasyDNNnewsDocument|296]

 

با توجه به این که پنجمين همايش ملی پليمر ايران (همپا-98) با رويکرد فناورانه و با هدف توسعه ارتباط صنعت با دانشگاه برگزار می گردد، یکی از بخش های جذاب همایش حاضر برگزاری نشست های تخصصی با رویکرد علمی-صنعتی، پیرامون یک موضوع با اکثریت مخاطب می باشد. در هر نشست تخصصی، دو تا چهار سخنرانی کلیدی توسط اساتید برجسته دانشگاه که ارتباط زیادی با صنعت پلیمر دارند، همراه با پرسش و پاسخ برگزار می شود. همچنین، تعدادی از مقالات برگزیده از سایر پژوهشگران که در ارتباط با موضوع نشست باشد در ادامه همین جلسات ارائه خواهد شد.

 

اینجا ببینید: [EasyDNNnewsDocument|297]

 

همچنین اینجا ببینید: [EasyDNNnewsDocument|295]

 

از کلیه پژوهشگران، متخصصين، فعالان علمی/صنعتی و صاحبان صنايع و شرکت ها برای حضور در این نشست ها صمیمانه دعوت به عمل می آید.
 

هزینه ثبت نام در پنجمین همایش ملی پلیمر را در همین لینگ ببینید.

 

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا