اخبار

برخی نوآوری هایی که در حوزه مواد اولیه در K2019 رونمایی شدند

گروه ترجمه و تولید محتوا در بسپار / ایران پلیمر نمایشگاه  K2019 از 24 مهر تا اول آبان ماه در شهر دوسلدورف آلمان برپاست و ریدادی فناور در صنعت پلاستیک دنیا شناخته می شود. 
شرکت BASF از آخرین دستاوردهای خود در حوزه ی رنگدانه ها دراین نمایشگاه رونمایی کرد. رونمایی از رنگدانه مشکی با خاصیت رنگ زایی قوی نسبت به سایر رنگدانه های قبلی این شرکت و حتی سایر نمونه های موجود رقبا، یکی از مهم ترین دستاوردهای BASF بود که توجه بازدیدکنندگان و فعالین این حوزه را به خود جلب کرد. از طرف دیگر این شرکت از آخرین پایدارکننده ی خود تحت عنوان NOR-356 نیز رونمایی کرد که برای تولید فیلم های کشاورزی استفاده می شود. این پایدارکننده باعث افزایش عمر فیلم های کشاورزی و همچنین افزایش مقاومت این فیلم ها در برابر نور خورشید می شود.

شرکت Huntsman از پلی یورتان تولید شده توسط این شرکت برای کاربرد در چاپگرهای سه بعدی رونمایی کرد. پلی یورتان یاد شده خاصیت نرمی و انعطاف پذیری مناسبی دارد که همین خواص استفاده از آن را در چاپگرهای سه بعدی تسهیل می کند. از این نوع پلی یورتان برای تولید نمونه های اولیه لوازم ورزشی توسط چاپگر سه بعدی استفاده می شود.
شرکت Total Corbion از پلاستیک های زیستی خود و به ویژه پلی لاکتیک-اسید رونمایی کرد. از ویژگی های مهم این محصول، مقاومت گرمایی بالاست که استفاده از آن را برای تولید انواع ظروف یکبارمصرف با کاربرد در دماهای بالا (ظروف یکبار مصرف برای چای، قهوه و غذای گرم) مناسب می سازد.

 

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا