اخبار

با حکم مدیرعامل تاپیکو: یک دانش آموخته پلیمر، مدیرعامل پتروشیمی فارابی شد

بسپار/ ایران پلیمر روابط عمومی تاپیکو اعلام کرد که محمدرضا علیمردان طی حکمی به مدیرعاملی شرکت پتروشیمی فارابی منصوب شده است. وی دارای کارشناسی مهندسی شیمی از دانشگاه صنعتی امیرکبیر و کارشناسی ارشد مهندسی پلیمر از دانشگاه تهران است. وی هم اکنون در حال نگارش پایان نامه دکترای تخصصی در رشته مدیریت قراردادهای بین المللی نفت و گاز از دانشگاه علامه طباطبایی است. 

از جمله سوابق او می‌توان به مدیرعاملی شرکت آرین یار پترولیوم و عضویت در هیئت مدیره شرکتهاي فعال در حوزه بالا دستی نفت از جمله شرکت مهندسی و توسعه انرژی کاران پارسیان، مدیریت احداث وتوسعه رادیکتا سپهر، مشارکت ایرانی آلمانی پتروسرویس پارسیان کیش و مشارکت ایرانی روسی تات ایران اویل اشاره کرد.

وی پیش از این مدیرعامل شرکت پترویکتا انرژی بوده  مدیرعاملی شرکت‌های کسا، توران تو و فکور مغناطیس اسپادانا و… از دیگر سوابق وی به شمار می رود.

 

پتروشیمی فارابی تولید کننده سالانه 50 هزار تن دي اكتيل فتالات و 15 هزار تن انيدريد فتاليك است و در مجموع 15 درصد از تولید D.O.P و 35 درصد از P.A.F کل کشور را تامین می‌کند. 49 درصد از سهام این پتروشیمی متعلق به شرکتهای عضو هلدینگ تاپیکو می باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا