اخبار

با تلاش فناوران داخلی حاصل شد: تولید آنتی‌اکسیدان‌هایی با کاربرد در صنایع تایر، کف پوش و دستکش‌

بسپار/ ایران پلیمر محققان یکی از شرکت‌های دانش‌بنیان، صنایع شیمیایی رایکا پژوهش موفق به بومی‌سازی آنتی‌اکسیدان‌های فنولی برای کاربرد در صنایع تایرسازی و تولید دستکش‌ها و کفپوش‌ها شدند.

مهرداد جلیلیان، مدیر عامل این شرکت دانش‌بنیان گفت: محصولات این شرکت در حوزه‌های مختلف صنایع لاستیک، تولید صنعتی آنتی اکسیدانت SP-RAIKA با استانداردهای کارخانه‌ای مختلف، تولید صنعتی آنتی اکسیدانت فنلی به فرم‌های فیزیکی مختلف امولسیونی و مایع با کاربری در صنایع دستکش‌سازی و لاتکس‌های لاستیکی و پلیمری، صنایع پتروشیمی، رنگ و رزین کاربرد دارند.

وی ادامه داد: آنتی اکسیدان فنولی غیر لکه‌زای تولید شده به دلیل پایداری رنگی بالا و خواص حرارتی مطلوب، مورد تایید و استقبال صنایع لاستیک و تایرسازی کشور قرار گرفته است. 

جلیلیان با بیان اینکه این آنتی اکسیدان فنولی در فرمولاسیون قطعات و کامپاندهای رنگی و روشن مانند سایدوال تایر، غلاف و پوشش کابل، دستکش، کفپوش، فوم و زیره کفش به کار می‌رود، ادامه داد: همچنین پایدارکننده‌های فنلی برای به‌کارگیری در لاتکس‌های پلیمری و الاستومرها از دیگر تولیدات این شرکت است که در خط تولید لاستیک سنتزی پتروشیمی بندر امام (ره) برای نخستین بار به کار گرفته می‌شود.

 

 

ایسنا

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا