اخبار

بازدید وزیر صمت از ۲ واحد تولیدی پلیمری در شهرک صنعتی اشتهارد و کوثر/ فارمدپلاست پویان و پیران پلیمر

بسپار/ایران پلیمر وزیر صنعت، معدن و تجارت در پی سفر به استان البرز و حضور در شهرستان اشتهارد از شرکت فارمد پلاست پویان، واحد تولیدی کنسرسیوم دیالیز ایران بازدید کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دولت به نقل از  شاتا، سیدرضا فاطمی‌امین در این بازدید با مدیران و دست‌اندرکاران شرکت فارمد پلاست پویان، گفت‌وگو کرده و از نزدیک در جریان مهم‌ترین مسائل، مشکلات، دغدغه‌ها و ظرفیت‌های آن قرار گرفت.

این واحد تولیدی در شهرک صنعتی اشتهارد استان البرز مستقر است و در زمینه تولید ملحقات جانبی پلاستیکی دستگاه و تجهیزات پزشکی فعالیت دارد.

کنسرسیوم دیالیز ایران از ۲۰ سال پیش شروع شده است و اکنون هشت شرکت و واحد تولیدی دارد که شرکت فارمد پلاست پویان یکی از این شرکت‌های هشت‌گانه است.

فارمد پلاست پویان در زمینی به مساحت ۶۳۱۵ مترمربع و با زیربنای ۱۰۴۰۱ متر مربع مستقر است و زمینه اشتغال ۴۴ نفر را فراهم آورده است.

برای این واحد تولیدی ۳۰۰ هزار میلیون تومان سرمایه‌گذاری ثابت و ۲۵۰ هزار میلیون تومان سرمایه در گردش انجام شده است.

وزیر صنعت، معدن و تجارت در جریان سفر به استان البرز همچنین در شهرستان اشتهارد از شرکت پیران پلیمر در شهرک صنعتی کوثر بازدید کرد.

این واحد تولیدی در زمینه تولید فیلم تک لایه پلی‌پروپیلن دو سو جهت یافته BOPP ساده و متالایز در حال فعالیت است.

پیران پلیمر در زمینی به مساحت ۱۱۳ هزار و ۱۶۶ مترمربع و با زیربنای ۲۱ هزار و ۸۵۱ مترمربع در شهرک صنعتی کوثر (شهرستان اشتهارد) مستقر است.

این واحد تولیدی زمینه اشتغال ۶۴ نفر را فراهم آورده است و در صورت راه‌اندازی خط کامل تولید تا هزار و ۲۰۰ نفر اشتغال‌زایی دارد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا