اخبار

بازدید مدیرعامل شرکت مادرتخصصی صندوق حمایت از صنایع پیشرفته از خط تولید کیسه های پلیمری زیست تخریب پذیر در یاران ساختار آذر

بسپار/ایران پلیمر مدیرعامل و رئیس هیات مدیره شرکت مادرتخصصی صندوق حمایت از صنایع پیشرفته در ادامه سفر به استان آذربایجان شرقی از خط تولید کیسه های پلیمری زیست تخریب پذیر بازدید کرد.

 رضا نقی پور اصل در ادامه سفر به استان آذربایجان شرقی با حضور در شهرک صنعتی شهید سلیمی از شرکت یاران ساختار آذر بازدید به عمل آورد .

امین زاده «رئیس سازمان صنعت،معدن و تجارت آذربایجان شرقی» نقی پور اصل را در این بازدید همراهی کرد.

در این بازدید مدیرعامل و رئیس هیات مدیره صندوق حمایت از صنایع پیشرفته از قسمت های مختلف خط تولید کیسه های پلیمری زیست تخریب پذیر بازدید به عمل آورد.

گروه صنعتی یاران ساختار آذر در سال 1374 با هدف تولید انواع گونی های پلی پروپلین در شهرک صنعتی سلیمی استان آذربایجان شرقی تاسیس شد.

یاران ساختار آذر در سال های اخیر با ورود مطمئن به بازارهای بین المللی توانست نام خود را به عنوان یکی از تولید کنندگان و صادر کنندگان خوش نام در عرصه فعالیت های صنعتی کشور ثبت نماید.

این شرکت با بهره مندی از تسهیلات حمایتی شرکت مادرتخصصی صندوق حمایت صنایع پیشرفته توانست برای اولین بار در کشور کیسه های نانوزیست تخریب پذیر صنایع سیمان، پتروشیمی و آرد را تولید نماید که در پی آن مدت زمان تجزیه کیسه های سیمان ، آرد و محصولات پترو شیمی از ۴۰۰ سال به دو نیم سال کاهش می یابد.

شاتا

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا