اخبار

بازار پودر Wollastonite تا پایان سال ۲۰۲۶ به ۳۷۰ میلیون دلار می رسد

گروه ترجمه و تولید محتوا در بسپار/ ایران پلیمر  بازار جهانی پودر Wollastonite در سال ۲۰۱۷ تا 180 میلیون دلار ارزش گذاری شد. طبق پیش بینی های صورت گرفته توسط Transparency Market Research در تحقیقی با عنوان پودر ولستونیت، تحلیل صنعت جهانی، اندازه، سهم، رشد و روند، 2018 تا 2026 شاخص رشد CAGR این پودر مصرفی در صنعت بسپار تا 8/1  درصد رشد خواهد داشت.
مصرف اصلی این پودر در صنعت ساخت و سازهای ساختمانی و عمدتا در کاشی های زمینی و دیواری می باشد. مصرف دیگر این پودر در صنعت رنگ و رزین است. اما یکی از جمله ی یکی از مهم ترین کاربردهای این پودر معدنی می توان استفاده از آن در چندسازه های بسپاری (کامپوزیت های پلیمری) را نام برد. استفاده از این پودر در صورتی که اصلاح سطحی شده و به خوبی در بستر غیرقطبی بسپارها پخش شود، می تواند استحکام و سفتی پلاستیک های مهندسی را در پلی الفین ها ایجاد نماید. استفاده از این پودر می تواند تا مقادیر قابل توجهی مقاومت در برابر سایش را در پلی الفین ها ایجاد کند.
در بین مناطق مختلف، کشورهای آسبا اقیانوسیه بیشترین مصرف این پودر را به خود اختصاص خواهند داد به طوریکه طی مدت زمان  8 ساله شاخص رشد CAGR آن در این منطقه 3/9 درصد خواهد بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا