اخبار

بازار پلی الفین‌ها تا سال 2023 با 6/49 درصد رشد به 324 میلیارد دلار خواهد رسید

گروه ترجمه و تولید محتوا در بسپار می نویسد، بازار جهانی پلی الفین‌ها در طول سال‌های اخیر با رشد چشمگیری مواجه بوده است. بسته بندی و خودروسازی تا سال 2023 تا 160 میلیارد دلار رشد خواهد کرد که این مساله به معنی نیاز بیشتر به موادی نظیر پلی الفین‌ها می‌باشد. 

این اطلاعات در قالب گزارشی از طرف Market Research Future منتشر شده است. این گزارش اضافه کرد که بازار جهانی پلی الفین‌ها تا سال 2023 با رشدی 6/5 درصدی به 324 میلیارد دلار خواهد رسید.
به عنوان یکی دیگر از دلایل رشد پلی الفین‌ها می‌توان به بازار رو به رشد کشورهای آسیا اقیانوسیه اشاره کرد. رشد مصرف کالا در این منطقه به مقداری بوده است که بسیاری از تولیدکنندگان جهانی به منظور افزایش ظرفیت تولیدی خود در این منطقه سرمایه گذاری‌های کلانی نموده‌اند. 
از لحاظ جغرافیایی، منطقه‌ی آسیا اقیانوسیه سهم بازار سالمی را چه از لحاظ حجمی و چه از لحاظ ارزشی از آن خود کرده است. تقاضای مستقیم به دلیل نیازهای موجود در چین، هند، ژاپن، تایوان، مالزی و سایر کشورهای این منطقه به طور مثبت بر بازار رو به رشد پلی الفین‌ها اثرگذار بوده است.
گزارشی که در مورد بازار پلی الفین‌ها در Market Research Future منتشر شد بسیار طولانی بوده و دارای جزئیات بسیاری است. در ادامه به طور خلاصه به مهم ترین مطالب عنوان شده در این خبر اشاره می‌شود.
–  منطقه‌ی آسیا اقیانوسیه بزرگترین مصرف کننده‌ی پلی الفین‌ها نظیر پلی اتیلن و پلی پروپیلن بوده است. مصرف این منطقه در سال 2016 حدود 47 درصد کل مصرف دنیا بود. البته چین با 45 درصد مصرف پلی الفین در این منطقه پر مصرف ترین کشور شناخته شد.
–  چین یکی از بزرگترین اقتصادهای موجود در جهان بوده که همواره با سرعت ثابتی در حال حرکت رو به جلو می‌باشد. صنعت این کشور در تمامی زمینه‌های بسته بندی، خودروسازی، لوازم شخصی و … در حال رشد می‌باشد.
–  نیاز به پلی اتیلن و پلی پروپیلن در هندوستان 19 درصد کل پلی الفین مصرفی در دنیا بود. بنابراین دور از انتظار نیست که بازار هندوستان در معرض سرمایه گذاری‌های بزرگ قرار گرفته و به زودی یکی از اصلی ترین بازی کنندگان این صنعت شناخته شود. 
–  مصرف پلی الفین‌ها در کشور ژاپن حدود 23 درصد مصرف کل بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا