اخبار

بازار پایدارکننده های حرارتی تا سال 2022 چگونه است؟ /سیم و کابل بزرگترین بازار مصرف

گروه ترجمه و تامین محتوا در بسپار/ ایران پلیمر بر اساس گزارش های منتشر شده در  MarketsandMarkets بازار جهانی پایدار کننده های حرارتی در سال 2017 حدود 3/77 میلیارد دلار ارزش گذاری شده است. طبق پیش بینی های صورت گرفته، بازار این مواد با داشتن شاخص رشد  CAGR بالغ بر 4 درصد تا سال 2022 به 4//57 میلیارد دلار خواهد رسید.

دلیل اصلی رشد این بازار به افزایش نیاز بشر به محصولات پایه آلی نسبت داده شده است. پایدارکننده های حرارتی پایه آلی در مقایسه با کربوکسیلات های فلزی عملکرد بهبود یافته تری را نشان می دهند. علاوه بر عملکرد بهتر، رهایش VOC کمتری را نیز دارا می باشند.

بر اساس نوع، بازار جهانی پایدارکننده های نوری به دو دسته ی کلی صابون های فلزی و ارگانوتین ها تقسیم بندی می شوند. در بین انواع موجود از این پایدار کننده ها، زیرمجموعه ی فلزهای مخلوط مایع که در بخش صابون های فلزی می باشد، بیشترین سرعت رشد و بالاترین CAGR را طی دوره ی مذکور دارا خواهد بود. دلیل رشد مصرف این مواد، به دلیل افزایش نیاز به پایدارکننده های مقرون به صرفه در عین موثر بودن می باشد. این مواد در مقایسه با پایدارکننده های خراتی پایه فلزی خواص بهبود یافته تری را دارا هستند.

بر اساس نوع کاربرد نیز، استفاده از پایدارکننده های حرارتی در کاربردهای سیم و کابل بالاترین CAGR را طی دوره ی مذکور دارا خواهد بود. افزایش نیاز به ماندگاری محصول، مقاومت در برابر رطوبت، ماندگاری رنگ طولانی مدت و داشتن مقاومت حرارتی مضاعف  از دلایل اصلی رشد این مواد در صنعت سیم و کابل برشمرده می شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا