اخبار

بازار فیلم های چسبان تا ۲۰۲۸ بیش از 5 درصد رشد می کند

بسپار/ ایران پلیمر با گسترش هرچه بیشتر رستوران ها در سراسر دنیا به همراه گسترش صنعت غذا و نوشیدنی با مزایای فیلم های چسبان (Cling film) همراه شده و مصرف این محصولات روز به روز در حال افزایش می باشد. بسیاری از شرکت های تولیدکننده فیلم های کشسان را تولید کرده و به قیمت های عمده به خرده فروشان ارائه می دهند. به همین دلیل این فیلم ها در قیمت های قابل قبولی به دست مصرف کنندگان می رسد. 
با افزایش جمعیت شاغل به خصوص در کشورهایی نظیر چین و هند مصرف غذاهای بیرون بر افزایش یافته است. فیلم های کشسان به عنوان جزو جدایی ناپذیر از چنین غذاهایی محسوب می شوند. 
طبق گزارش های منتشر شده توسط Future Market Insights بازار جهانی فیلم های کشسان طی سال های ۲۰۱۸ تا ۲۰۲۸ شاخص رشد CAGR معادل با 5/8 درصد را تجربه خواهد کرد. ارزش این بازار به 1045/3 میلیون دلار در سال ۲۰۱۷ رسیده و طبق پیش بینی ها ارزشی معادل با 1924/5 میلیون دلار را تا سال ۲۰۲۸ خواهد یافت.
از لحاظ نوع مواد مصرفی، این صنعت به بخش های مختلف پلی اتیلن (LDPE، LLDPE، HDPE)، BOPP، PVC، PVDC و سایر تقسیم بندی می شود. ضخامت های این نوع خاص از فیلم ها از ۹ میکرومتر تا ۱۲ میکرومتر متغیر خواهد بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا