اخبار

بازار در حال رشد پلاستیک های گرماشکل دهی شده تا سال 2022

گروه ترجمه و تولید محتوا در بسپار/ ایران پلیمر می نویسد، مرکز Zion Market Research اخیرا مقاله ای را با عنوان “بازار پلاستیک های گرماشکل دهی شده” منتشر کرده است. در این مقاله به بررسی جنبه های مختلف بازاری این محصولات پرداخته شده است.

در این گزارش این مواد از لحاظ نوع محصول تولیدی (اکریلیک ها، بسپارهای زیست تخریب پذیر، پلی کربنات ها، استایرن بوتادی ان اکریلونیتریل، پلی اتیلن ها، پلی پروپیلن ها، پلی متیل متاکریلات ها، پلی استایرن و پلی وینیل کلراید) تقسیم بندی شده است.

به طور کلی پلاستیک های گرماشکل دهی شده در صنایع مختلفی نظیر پزشکی و سلامتی، بسته بندی مواد غذایی، تجهیزات الکتریکی و الکترونیکی، ساخت و ساز، خودروسازی، بسته بندی و انواع دیگر مورد استفاده قرار می گیرند.

در این مقاله بازار مصرف پلاستیک های گرماشکل دهی شده طی سال های 2016 تا 2022 تحت بررسی قرار گرفته است. طبق این مقاله ارزش این مواد در سال 2016 حدود 43/10 میلیارد دلار ارزش گذاری شده و تا سال 2022 به 98/13 میلیارد دلار خواهد رسید. شاخص رشد CAGR این محصولات طی سال های 2017 تا 2022 5 درصد خواهد بود.

در بین مواد مختلف مصرفی، مصرف پلی متیل متاکریلات نسبت به سایرین بیشتر بوده و 45 درصد را به خود اختصاص خواهد داد. شاخص رشد CAGR این ماده در تولید پلاستیک های گرماشکل دهی شده بیش از سایر مواد معرفی شده خواهد بود.

از جمله مهم ترین بازی کنندگان صنعت این محصولات می توان شرکت های زیر را نام برد:

Pactiv LLC, D&W Fine Pack LLC, Tegrant Corporation, Peninsula CM Packaging, Placon Corporation, Anchor Packaging, Spencer Industries, Genpak LLC, Sonoco Plastics Brentwood Industries, Greiner Packaging, and Silgan Plastics

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا