اخبار

بازار جهانی کامپوزیت های زیستی تا سال 2025

گروه ترجمه و تولید محتوا در بسپار/ ایران پلیمر طبق گزارش های انجام شده توسط Grand View Research, Inc. اندازه بازار جهانی چندسازه های زیستی تا سال 2025 به 46/3 میلیارد دلار خواهد رسید. این ارزش بازار مطابق با شاخص CAGR رشد معادل با 12/5درصد طی سال های 2014 تا 2025 خواهد بود. افزایش دامنه ی کاربرد در محصولات نهایی نظیر خودرو، ساخت و سازهای ساختمانی، تجهیزات الکتریکی و الکترونیکی دلیل اصلی رشد بازار چندسازه های زیستی عنوان شده است. علاوه بر این، تغییر ارجحیت مصرف کننده به استفاده از چندسازه های دوستدار محیط زیست نسبت به چندسازه های پلاستیکی را می توان به عنوان اصلی ترین دلایل  رشد بازار این مواد طی سال های اخیر دانست.
چندسازه های زیستی موادی هستند که در آن ها الیاف طبیعی نظیر چوب همراه با رزین های بسپاری مورد استفاده قرار می گیرند. این محصولات به دلیل ویژگی هایی نظیر دوستدار محیط زیست بودن در حال افزایش مصرف می باشند. وجود قوانین زیست محیطی سفت و سخت برای محصولات صرفا فسیلی نیز محبوبیت مصرف چندسازه های زیستی را دو چندان کرده است.
بسیاری از بازی کنندگان اصلی صنعت چندسازه ها با ایجاد سرمایه گذاری های کلان در بخش تحقیق و توسعه ی خود منجر به ایجاد محصولاتی مهم و با کیفیت در این راستا شده اند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا