اخبار

بازار جهانی منسوجات پوشش دهی شده تا سال 2020

گروه ترجمه و تولید محتوا در بسپار می نویسد، طبق گزارش منتشر شده از Research and Markets بازار جهانی منسوجات پوشش دهی شده (Coated Fabrics) تا سال 2021 به 24/91 میلیارد دلار رسیده و شاخص CAGR آن از سال‌های 2016 تا 2021  معادل با 4/1 درصد خواهد بود. نیرو محرکه‌ی رشد بازار جهانی منسوجات پوشش دهی شده افزایش نیازی است که از جانب صنایع حمل و نقل، لباس‌های محافظ، مبلمان، ژئوتکستایل ها، بسته بندی، ورزش، کشاورزی، پزشکی و … احساس می‌شود.

منسوجات پوشش دهی شده ضد الکتریسیته ساکن بوده، ضد میکروب و ضد قارچ بوده، کشسانی زیادی را ایجاد نموده، در برابر شعله، مواد شیمیایی، روغن، آب، لکه، خراش و رفتگی مقاوم می‌باشد.

منسوجات پوشش دهی شده با پلیمرها بیشترین مصرف در بین سایر منسوجات را دارا می‌باشد. از جمله پلیمرهایی که برای پوشش این منسوجات مورد استفاده قرار می‌گیرند می‌توان به پلی یورتان‌ها، پلی اتیلن و اکریلیک‌های نایلون 6، نایلون 6و6، پلی آمیدها، پلی کربنات‌ها، پلی اتر اتر کتون، پلی بوتیلن ترفتالات و پلی اتیلن ترفتالات اشاره نمود.

بازار اینگونه محصولات به دلیل افزایش مصرف و همچنین ویژگی‌های نظیر مقرون به صرفه بودن، جوش پذیری آسان و موجود بودن در محدوده‌ی گسترده‌ای از رنگ‌ها بسیار رو به افزایش نهاده است. این منسوجات همچنین می‌توانند به راحتی رنگ شده و یا تحت چاپ قرار بگیرند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا