اخبار

بازار جهانی بسته بندی نوشیدنی های مایع تا سال 2025

گروه ترجمه و تولید محتوا در بسپار/ ایران پلیمر بازار جهانی بسته بندی های نوشیدنی ها تا سال 2016 به 394 میلیارد دلار رسید. این بازار تا پایان سال 2025 انتظار رشدی 4 درصدی را دارا می باشد. این اطلاعات در گزارشی که توسط Transparency Market Research منتشر شده تحت عنوان “بازار بسته بندی های مایع، تحلیل ها، اندازه، سهم، رشد، روند و پیش بینی های جهانی 2025-2017” اعلام شد. از جمله دلایل اصلی رشد این بازار، رشد مصرف مایعات نوشیدنی عنوان شده است. به توجه به تحقیقات صورت گرفته، ارزش بازار بسته بندی های نوشیدنی های مایع تا سال 2025 به 589 میلیارد دلار خواهد رسید.

بازار بسته بندی های مایع در آسیا اقیانوسیه شاخص رشد CAGR در حدود 5 درصد را دارا می باشد. از جمله دلایل اصلی رشد بازار این محصولات در این منطقه را می توان به حمایت های دولت ها از تولیدکنندگان نسبت داد. بسیاری از تولیدکنندگان اصلی این محصولات به دلیل نیروی کار ارزان و هزینه های عملکردی نسبتا کم، واحد های تولیدی خود را به این منطقه منتقل کرده که این مساله را نیز می توان به عنوان دلیلی بر رشد مصرف این محصولات در این منطقه دانست.

بازار بسته بندی های نوشیدنی بر اساس نوع به انواع مختلف انعطاف پذیر، فیلمی، صلب، کاغذی، بطری، قوطی و سایر تقسیم بندی می شود. از لحاظ نوع بسپار مصرفی بازار این مواد به انواع پلاستیکی از جمله PET، PP، PEو غیر پلاستیکی از جمله کاغذ، فلز و شیشه تقسیم بندی می شوند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا