اخبار

بازار جهانی افزودنی های مربوط به بسته بندی ها تا ۲۰۲۳ تا ۵ درصد رشد می کند

گروه ترجمه و تولید محتوا در بسپار/ ایران پلیمر بازار جهانی افزودنی های مربوط به پوشش بسته بندی ها (Packaging Coating Additive Market) از ارزش خود معادل با 688/4 میلیون دلار در سال ۲۰۱۸ به 874/5 میلیون دلار در سال ۲۰۲۳ خواهد رسید. این رشد معادل با شاخص CAGR تا 4/9 درصد خواهد بود.

با توجه به افزایش نیاز به بسته بندی های غذایی و بسته بندی های صنعتی نیاز به پوشش ها افزایش خواهد یافت. با پیشرفت های فناوری، بسته بندی ها در جهت مقرون به صرفه تر شدن و استفاده ی کمتر از منابع موادی پیش رفته و امنیت های محافظتی آن ها افزایش خواهد یافت. در این راستا، استفاده از انواع افزودنی ها بسیار هوشمندانه تر خواهد بود. از طرف دیگر، افتاخیز قیمتی این نوع خاص از افزودنی ها ممکن است به عنوان عاملی در جهت جلوگیری از رشد آن ها محسوب شود.

در بین صنایع مختلف، صنعت بسته بندی مواد غذایی بزرگترین سهم این بازار را در سال ۲۰۱۷ به خود اختصاص داده است. با توجه به پیش بینی ها همین بخش بین سال های ۲۰۱۸ تا ۲۰۲۳ نیز بیشترین رشد مصرف را نسبت به سایر بخش ها دارا خواهد بود.

افزایش درامد قابل توجه در کشورهایی نظیر چین و هند و بهبود استاندارهای زندگی در این کشورهای پرجمعیت را می توان دلیلی بر افزایش نیاز به غذاهای بسته بندی شده دانست.

 در بین مناطق مختلف نیز کشورهای آسیا اقیانوسیه بیشترین رشد مصرف را خواهند داشت. این رشد مصرف خصوصا در کشورهای چین، ژاپن، هندوستان و اندونزی گزارش شده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا