اخبار

بازار جهانی آلمینیوم تری هیدروکسید فوق نرم تا سال 2025

بسپار/ایران پلیمر بازار جهانی آلمینیوم تری هیدروکسید فوق نرم (Super fine) در سال 2016، 550 میلیون دلار ارزش گذاری شد. طبق پیش بینی های صورت گرفته بازار این ماده تا سال 2025 به 560 میلیون دلار خواهد رسید. این رشد بازار معادل با شاخص CAGR حدود یک درصد خواهد بود. عمده مصرف این ماده به عنوان تاخیرانداز شعله بوده و عمدتا به همین منظور در پلاستیک ها مورد استفاده قرار می گیرد.

افزایش نیاز به پلاستیک ها با قابلیت تاخیرانداز شعله بودن و قیمت مقرون به صرفه ی آلمینیوم تری هیدروکسید موجب رشد مصرف این ماده طی دوره ی اعلام شده می شود.

به طور کلی دو روش برای ساخت این ماده وجود دارد، روش شیمیایی و مکانیکی. در روش شیمیایی عوامل شیمیایی یا کاتالیزگرها برای ساخت پودر فلزی نرم مورد استفاده قرار می گیرند. این در حالی است که در روش مکانیکی نیروهای مکانیکی همچون نیروی برشی به کاهش اندازه ی این مواد کمک خواهند کرد. از بین این دو روش روش مکانیکی بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد.

از این ماده در صنایع گوناگونی نظیر صنایع الکترونیک، شیمیایی، پلاستیک، لاستیک، شیشه و کاغذ استفاده می شود. به عنوان یکی از مهم ترین صنایع مصرف کننده ی این ماده می توان صنعت آمایش های آبی و خالص سازی آب را نام برد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا