اخبار

بازارچه خرید خیریه سمر یک بار دیگر برگزار می شود/ درآمد این بازارچه تماما صرف هزینه های درمان بیماران مبتلا به سرطان می شود

بسپار/ ایران پلیمر موسسه خیریه سمر بار دیگر با برپایی بازارچه میزبان مهراندیشان خواهد بود. تمام عواید حاصل از این بازارچه صرف تامین هزینه درمانی بیماران مبتلا به سرطان بالای 14 سال می شود.

زمان: 5 تا 9 شهریور از 10 صبح تا 10 شب 

نشانی: خیابان شهید کلاهدوز(دولت)، انتهای خیابان شهید وارسته، نبش خیابان پابرجا، پلاک یک، خانه ی امید سمر

 

موسسه خیریه سرور مهر اندیشان راستین با نام اختصاری سمر در سال 1386 با کسب مجوز های لازم از مراجع قانونی کشور  و با هدف حمایت روحی و روانی از بیماران مبتلا به سرطان،  فعالیت خود را آغاز کرد و تاکنون با استفاده از شیوه های نوینی  همچون گروه درمانی، تغذیه سلامت، خدمات پزشکی و فعالیت های ورزشی- تفریحی مختلف، بیماران مبتلا به سرطان زیادی را به زندگیِ پر امید بازگردانده است.  این موسسه توسط شهرزاد آیرم بنیان نهاده شد که خود از افراد مبتلا به بیماری به سرطان بوده است. او پس از بهبودی تصمیم گرفت تا روش ها و امکاناتی که به درمان و کسب سلامتی کامل خودش کمک کرده را در اختیار بیماران نیازمند مبتلا به سرطان قرار دهد.

موسسه خیریه سمر یک سازمان مردم نهاد (غیر دولتی)، غیر سیاسی و غیر تجاری است که تنها با اهداف انسان دوستانه  و بدون در نظر گرفتن جایگاه قومی، مذهبی، نژادی و جنسیتی افراد ، خدمات جامع کیفی رایگان خود را به گروه های کم درآمد و نیازمندِ مبتلا به سرطان ارائه می دهد.  

 

اهداف موسسه خیریه سمر

  • لزوم توجه و حمایت از بیماران مبتلا به سرطان بالای 14 سال که به گواهی آمار، اکثریت مبتلایان را شامل  می شود.
  • توجه به نیازهای روحی، روانی و ذهنی بیماران سلامت جو که در موسسه سمر “فرزندان سمر” خوانده می شوند، در کنار توجه به هزینه های دارو و درمان آنان. 
  • دقت در نقش تغذیه بر بهبود سلامت جویان.  
  • تلاش برای کمک های مالی برای زندگی بهتر و رفع نیازهای اصلی  فرزندان سمر به همراه خانواده هایشان.
  • پافشاری بر جامعیت و کیفیت خدمات و تثبیت اثرات حمایتی در سلامت جویان.
  •  اتخاذ رویکرد توانمند سازی مادی، معنوی و جسمی فرزندان “سمر”.
  • تلاش برای پیشگیری از شیوع سرطان از طریق ارتقاء سطح آگاهی عمومی و تخصصی در زمینه این بیماری، عوامل خطرزا و راه‌های پیشگیری از آن.
  • خدمت بدون منت و بدون سقف: کمک بدون توقع و خیرخواهانه، بدون چشم داشت و منت و پوشش تمامی نیازهای مادی و معنوی فرزندان سمر.

    گروه مجلات بسپار به عنوان حامی رسانه ای این موسسه از خوانندگان خود برای مشارکت در این بازارچه و یا اهدای کمک های خود برای هزینه های درمان پدران، مادران و سایر افراد بالای 14 سال مبتلا به بیماری سرطان تحت پوشش این خیریه دعوت به عمل می آورد. 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا