اخبار

ایران یک کشور صنعتی است

بسپار می نویسد، در مصاحبه با سباستین والتر، مدیر توسعه تجارت شرکت آلمانی  BBMسازنده اکسترودر قالب گیری دمشی در صنعت خودرو و بسته بندی، وی به خبرنگار این مجله گفت: شرکت ما در سال 1997 تاسیس شده و پیشتاز در تکنولوژی های نو در فرایند رانشگری قالب گیری دمشی است. ما در حال حاضر در ایران نمایندگی نداریم و به دنبال گزینه های مختلف هستیم. من در دبی هستم و اساسا به دنبال تاسیسی در ایران به طور مستقیم یا از طریق نمایندگی هستیم. انتظار نداریم همه چیز سریع اتفاق بیافتد. ما استراتژی طولانی مدت داریم. ما اینجا حضور داریم تا نام شرکت را معرفی کنیم، نیازمندی های بازار را بررسی کنیم و سازندگان محصولات پلاستیک ایرانی را از نزدیک ببینیم.

وی در خصوص بازار ایران افزود: بازار قابل توجهی دارد. زیرا یک کشور صنعتی است و جمعیت زیادی دارد که این به معنی مصرف محصولات غذایی بیشتر، صنعت خودرو بزرگ تر و وسایل خانگی بیشتر است. این موقعیت برای ما بسیار خوب است. روابط با ایران از نظر روابط سیاسی یا رابطه با مردم ایران برای من متفاوت است. از نظر من روابط همیشه خوب بوده است.

وی در خصوص کسب مجدد بازار ایران از شرکت های چینی افزود: سوال خوبی کردید. اگر به دنبال تکنولوژی باشید، می توانید با تکنولوژی ما محصولات با کیفیت تولید کنید. می دانیم شرکت های آلمانی طی سال های اخیر غایب بودند اما وقتی روندها را در سایر بازارها نگاه می کنیم می بینیم مردم در کنار هر 4 5 ماشین آلات چینی، یک ماشین آلمانی قرار دادند که همان کار را می ­کند و از طرفی با کیفیت است، هزینه ها را در مجموع کاهش می دهد، مدرن است و عمر طولانی دارد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا