اخبار

ایران پلاست/ پارت پت و رونمایی از یک دستگاه میکرواینجکشن برای نخستین بار در کشور

بسپار/ایران پلیمر  ستاد خبری ایران پلاست- مهران مدبری، مدیرعامل شرکت پارت قطران پلاست (با نام تجاری پارت پت) و بیش از 26 سال تجربه است.

وی عضو هیات مدیره انجمن صنفی کارفرمایی ماشین سازان و تجهیزات پلیمری و عضو کارگروه نمایشگاه های داخلی و خارجی در انجمن یاد شده است که ایران پلاست هم زیر مجموعه آن قرار دارد.

حیطه فعالیت شرکت پارت پت اما، ساخت ماشین آلات بادکن و قالب های پریفورم و بادی است.

مدبری به خبرنگار ستاد خبری ایران پلاست گفت: هدف از حضور در نمایشگاه ها، نه تنها به دنبال مشتری جدید بودن و تبلیغات بلکه نمایش یک محصول و نوآوری جدید است. امسال هم انجمن سعی کرده اعضای خود را در راستای تحقق همین موضوع ترغیب کند. تعدادی از همکاران ماشین آلات جدید و به روزی را در نمایشگاه عرضه می کنند. مجموعه پارت پت هم در پانزدهمین نمایشگاه ایران پلاست از یک ماشین جدید میکرواینجکشن رونمایی خواهد کرد که تا به حال مشابه آن در ایران ساخته نشده است.

کاربرد این ماشین در تولید قطعات ریز پزشکی و همچنین در صنایع پتروشیمی، دارویی و آزمایشگاهی است و می تواند قطعات تا وزن 5 گرم را با کلیه پایه های پلیمری تولید کند. فول سروو موتور است.

عضو هیات مدیره انجمن صنفی کارفرمایی ماشین سازان در ادامه گفت: هدف از حضور جمعی در نمایشگاه هم ایجاد همبستگی بین ماشین سازان پلیمری و هم نمایش توان و قدرت ساخت ماشین آلات ایرانی در قیاس با ماشین سازان کشورهای دیگر دنیاست. همچنین نشان دادن گستردگی تنوع تولید کلیه ماشین آلات پلیمری به مشتریان و مقامات در یک جا به صورت متمرکز.

مدبری همچنین گفت: اجازه بدهید تشکر فراوانی از NPC و بالاخص مدیر نمایشگاه، مهندس نبوی و خانم ملک شاهی داشته باشیم که حمایت جامعی را از انجمن ما داشتند و  به رغم فشردگی زمان، از زمان صدور مجوز تا تاریخ برگزاری نمایشگاه همکاری خوبی انجام شد تا انجمن بتواند با در اختیار گرفتن سالن 35 و واگذاری آن به اعضای خود، در نمایشگاه ایران پلاست پانزدهم حضور داشته باشد.  البته واقعیت این است که ماشین سازان از برنامه های حضور در نمایشگاه عقب افتادند و به دلیل فضای کم در این دوره نمی توانند آنچنان که باید همه محصولات و توانمندی های خود را در نمایشگاه در معرض بازدید قرار دهند. امسال شما در نمایشگاه تقریبا یک سوم توان ماشین سازان داخلی را خواهید دید.

مهردان مدبری در پایان به چالش های صنعت ماشین سازی در کشور هم اشاره کرد: در مرحله اول نبود کارگر و نیروی کار فنی و متخصص از مشکلات مبتلابه دست در کاران این صنعت است. همچنین واردات بی رویه ماشین آلات مشابه تولید داخل و عدم توانایی ماشین سازان ایرانی در به روز کردن و تجهیز کردن کارخانجات خود با ماشین ها و ابزارهای ساخت نو و پیشرفته (از جملهCNC ) به دلیل هزینه و قیمت زیاد از دیگر مسایل این صنعت در کشور به شمار می رود.

نمایشگاه ایران پلاست از 18 تا 21 بهمن ماه ساعت 8 تا 15 در محل دایمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار می شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا