اخبار

ایران پلاست/ نسیم مبدل عرضه کرد: مبدل های حرارتی با قابلیت خنک کاری دو برابر

بسپار/ایران پلیمر ستاد خبری ایران پلاست- عرفان سلگی، معاون مدیرعامل شرکت مبدل حرارتی نسیم نوین است که با برند تجاری نسیم مبدل در بازار ایران حضور دارد. این شرکت در نمایشگاه ایران پلاست امسال مبدل حرارتی با کاربری خنک کاری روغن های صنعتی (اویل کولر) را متناسب با نوع ماشین آلات و تجهیزات در کارخانجات صنعت پلاستیک در سایز ها و اشکال مختلف ارایه کرده است.

سلگی به ستاد خبری نمایشگاه گفت: محصول جدید ما در این نمایشگاه، از سری HE محصولات ماست که طراحی آن نسبت به محصولات استاندارد ما در بازار که مشتریان از آنها شناخت کافی دارند، این است که در عین قیمت نسبتا برابر، بازدهی و راندمان دو برابر دارد.

این مبدل ها در 14 مدل با توجه به کاربری به مشتریان ارایه می شوند.

ما در سری HE که در ایران پلاست عرضه کردیم، تیوب های مسی نوفیل استفاده می کنیم که با توجه به محاسبات سطح حرارتی تا دو برابر خنک کاری بیشتر را محقق می کنند و مبدل راندمان بالاتری دارد.

در رابطه با چالش … تحریم ها و عدم ارتباط با خارج از کشور متریال مورد نیاز رو نمی توانیم تامین کنیم محدود به بازار ایران برخی نیست ما دچار مشکل/ فرصت ها بازار کشورهای همسایه و آسیای میانه با توجه به نرخ برابری ارز می تونه رقابت کنه با چینی در این کشورها حمایت از تولیدکننده

در رابطه با آینده تکنولوزی دو مورد اول مبدل های کامپکت یا در عین راندمان خوبی ولی از نظر سایز کوچکند عملکردی و هزینه و قیمت تمام شده مبدل های مورد اقبال

مورد دوم راهکارهایی نام ببرم برای جلوگیری از خوردگی و اختلاط سیالات از مسایل اصلی مصرف کننده است جلوگیری کنه مثل

ایران پلاست اتفاق خوبی در کشور و پربازده مشارکت بیشتر هر سال اضافه می شه مقایسه با نمایشگاه های دیگه با شرایط فعلی کش.ر استانداردهای لازم رو نداره در مارکت بین المللی محدودیت داره از اون ظرفیت ها نمی تونیم استفاده کنیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا