اخبار

#ایران_پلاست/ میهمانان خود را در زمان نمایشگاه، کجا نمک گیر کنیم؟

بسپار/ ایران پلیمر در محل نمایشگاه های دایمی تهران، جایی که ایران پلاست از امروز آغاز به کار می کند، امکاناتی برای دورهمی های کوچک و بزرگ همراه با امکان سفارش نوشیدنی ها و خوراکی هایی برای رفع تشنگی و گرسنگی وجود دارد ولی متاسفانه الزاما ممکن است نظر شما، همکاران و میهمانان احتمالی خارجی و داخلی شما را نتوانند جلب کنند. متاسفانه نمایشگاه های برگزار شده و مجریان آنها هم اصولا مجالی و توجهی به فضاهای عمومی و اختصاصی برای برقراری جلسات کاری چنانکه در نمایشگاه های تخصصی مرسوم است، ندارند. 
اینها اندک پیشنهادهای ماست برای آغاز یا پایان یک روز کاری نمایشگاهی. در ادامه می خوانید. 

 

کافه سبوس

کافه رستوران سبوس یکی از بهترین کافه رستوران ها در منطقه محمودیه تهران است.
کیفیت بالای خدمات این کافه و موقعیت مکانی در نزدیکی نمایشگاه بین المللی تهران باعث شهرت بیشتر کافه سبوس در  تهران شده است. محیط زیبا و ظروف سرو خوراکی ها یکی از دلایل محبوبیت سبوس در بین جوان تر ها است. این کافه منوی متنوعی هم دارد.

اگر علاقه مند هستید پیش از شروع نمایشگاه یک صبحانه کاری میل کنید، سبوس پیشنهاد خوبی است زیرا بر طبق اطلاعات فیدیلیو از ساعت 6 صبح تا 24 باز است. 

با این حال برای اطمینان از قبل تماس بگیرید:

 

  • چهارراه پارک وی، ابتدای بزرگراه چمران، خیابان جوانان، خیابان الف
  • 22015606 22010039

پالادیوم 

مجتمع تجاری پالادیوم و فودکورت آن ممکن است برای آخر هفته پیشنهاد خوبی به دلیل ازدحام و شلوغی نباشد ولی حتما برای صبحانه و سایر وعده های اصلی و میان روز در روزهای معمول هفته انتخاب خوبی است. شما می توانید همکاران خود را در چند رستوران از جمله یک رستوران آسیایی که سوشی های تخصصی سرو می کند، به یک وعده متفاوت میهمان کنید. 

  • مقدس اردبیلی، بعد از میدان الف، جنب کوچه عروضی، مرکز خرید پالادیوم
  • 22660509

 

رستوران های هتل استقلال

هتل استقلال تهران یکی از بنام‌ترین هتل‌های ایران محسوب می‌شود و دارای چهار رستوران ملل (فرانسوی، ایتالیایی، تایلندی، عربی) است. طبیعی ست که برای صبحانه و یا شام می توانید به مجموعه رستوران های این هتل همراه میهمانانتان سری بزنید. 

تقاطع بزرگراه شهید چمران و ولی‌عصر، هتل پارسیان استقلال تهران

 

رستوران های هتل پارسیان آزادی

به غیر از بوفه صبحانه در این هتل می توانید خود و میهمانانتان غذاها و نوشیدنی های فرانسوی، ایتالیایی و ژاپنی را در طی قرارهای کاری و ملاقات های تجاری امتحان کنید.

تهران ، بزرگراه شهید چمران ، تقاطع یادگار امام (ره)، هتل پارسیان آزادی

 

رستوران یاس

رستوران یاس رو به روی درب اصلی پارک ملت قرار دارد و اگر قصد دارید مهمان خارجی خود را با کباب برگ های لذیذ ایرانی نمک گیر کنید، این رستوران شاید کمی دور از نمایشگاه به نظر برسد ولی می تواند انتخاب مناسبی باشد.

ولیعصر، روبروی درب اصلی پارک ملت

 

ام کافه

این کافه که امکان سرو صبحانه هم در روزهای 5شنبه و جمعه در آن برقرار است، دارای محیطی با معماری منحصر به فرد و دکوراسیون بی نظیر و برنده رتبه اول ساختمان های اداری، تجاری در معماری داخلی است. دسرها و کیک های انحصاری این کافه به صورت خانگی و سرو قهوه ها بدون کافئین است.
 

  • ولنجک، بلوار دانشجو، مجتمع تجاری ولنجک، طبقه بالا، پلاک 147
  • 22175007
  •  

کمی آن طرف تر
کمی آن طرف تر در خیابان فرشته با فواصلی نه چندان دور از هم سام سنتر (لطفا دست کم حظ بصری کتابفروشی این مجموعه را از دست ندهید)، بوتیک مال ملل، قصاب، فودهال ادرس و … انتخاب های مدرن بیشتری به شما و میهمانان احتمالی خواهند داد. 

 

کافه ای در قلب نمایشگاه
به نظر می رسد در سالن نسبتا تازه تاسیس 5 در محل نمایشگاه و در طبقه زیر همکف از ورودی شرقی، کافه ای فعال است که دلیوری نیز دارد. این مجموعه سالن مجزایی برای برگزاری سمینارها و نشست ها نیز در اختیار علاقمندان قرار می دهد و از 9 صبح تا 9 شب فعال است. 

22662758
 

اگر هم فرصت خروج از نمایشگاه یا غرفه خود را ندارید،  می توانید از طریق سایت و یا اپلیکشن “ریحون” رستوارن هایی به نمایشگاه سرویس دهی دارند را پیدا کنید و از این طریق گرسنه نمانید laugh.

  

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا