اخباراخبار ویژه

ایران پلاست: منتظر صدور اطلاعیه جانمایی باشید

بسپار/ ایران پلیمر  ستاد برگزاری نمایشگاه پانزدهم ایران پلاست دیروز با ارسال پیامکی اطلاعیه شماره 1 خود را صادر کرد. در این اطلاعیه که صبح امروز بر روی سایت رسمی نمایشگاه بارگزاری شده، آمده است: “ضمن تشکر از درخواست آن شرکت محترم در خصوص حضور در نمایشگاه بین المللی ایران پلاست موارد زیر را جهت اطلاع به استحضار می رساند:

1- مدارک بارگذاری شده مشارکت کنندگان توسط ستادبرگزاری مورد بررسی قرار گرفته است و متناسب با نوع مدارک و درخواست هر شرکت نسبت به تائید یا عدم تائید مدارک و نیز تخصیص درصد ارزی و ریالی غرفه اقدام لازم صورت پذیرفته است لذا مشارکت کنندگان محترم می بایست ضمن ورود به پنل کاربری خود نسبت به اطلاع از وضعیت ثبت نام خود مطلع گردند.

2-درصورتیکه مدارک شما تائید شده است منتظر اطلاعیه جانمایی که بر روی سایت رسمی نمایشگاه قرار داده خواهد شد باشید.

3- متراژ درخواستی در مرحله پیش ثبت نام ملاک عمل نمی باشد و پیش فاکتور براساس رزرو غرفه و جانمایی انجام شده صادر خواهد شد.

4- مشارکت کنندگانی که نسبت به رزرو غرفه اقدام می نمایند 48 ساعت جهت پرداخت وجه فرصت دارند و پس از اتمام مهلت مقرر سیستم به صورت خودکار نسبت به آزادسازی فضای رزرو شده اقدام خواهد نمود بدیهی است ستاد برگزاری مسئولیتی در قبال آزاد شدن فضاهای رزرو شده نخواهد داشت.

5- باتوجه به محدودیت سالن های نمایشگاهی و حجم بالای تقاضا ملاک نهایی ثبت نام، رزرو غرفه و تسویه حساب مالی می باشد و شرکت هایی که به هر دلیل فرصت جانمایی غرفه را از دست دهند عملاً از حضور در نمایشگاه باز خواهند ماند.

6- لطفا به منظور خدمات رسانی مناسب از تماس های تلفنی و مراجعه حضوری خودداری نمایید.”

 

بیشتر بخوانید و بیشتر بخوانید و بیشتر بخوانید

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا