اخبار

ایران پلاست/ مدیرعامل آزماپلیمر سام: ارائه تجهیزات کنترل کیفیت آزمایشگاهی استاندارد در بزرگترین رویداد نمایشگاهی کشور

بسپار/ایران پلیمر ستاد خبری ایران پلاست شرکت طراحی و مهندسی آزما پلیمر سام فعالیت خود را با پشتيباني از صنايع داخلي و به منظور حفظ و توسعه فرصت هاي شغلي و رونق اقتصادي همگام با سياست هاي اقتصادي کشور در زمینه طراحی و ساخت تجهیزات کنترل کیفیت صنایع مختلفی همچون صنایع پلیمر و شیمیایی،صنایع بسته بندی، صنایع ساختمانی، صنایع برق و الکترونیک، صنایع خودرو و نیرومحرکه، صنایع پزشکی و صنایع مختلف آغاز کرد. همچنین با توجه به نیاز صنعت و تولید داخلی، اقدام به ارائه خدمات در بخشهای مختلفی همچون اتوماسیون صنعتی و بروز رسانی خطوط تولید و تجهیزات صنعتی، آموزش و استقرار استانداردهای ملی و بین المللی به واحدهای تولیدی کرده است.

سعید پورسعیدی ضمن اعلام مطالب فوق به ستاد خبری ایران پلاست از اهداف حضور این شرکت در نمایشگاه بین المللی ایران پلاست ۱۴۰۰ تهران گفت: هدف ما، معرفی و ارائه تجهیزات کنترل کیفیت آزمایشگاهی استاندارد و همچنین خدمات مورد نیاز واحدهای تولیدی،آزمایشگاهی،دانشگاهی و صنعتی است.

با توجه به شرایط تحریمی حاکم بر کشور، فرصت و‌ شرایط بهتری فراهم شد تا شرکتهای تولید کننده داخلی بتوانند محصولات خود را به بازار داخلی و حتی بازارهای خارجی ارائه کنند.

البته این شرایط تحریمی همینطور باعث شد تا بعضی از قطعات الکترونیکی که در داخل قابلیت ساخت ندارند، به سختی خریداری و در اختیار تولید قرار بگیرد که این امر در بعضی مواقع منجر به کاهش کیفیت محصولات شده است.

البته همکاران من این شرایط را تبدیل به فرصت کردند تا خلا موجود را با بهره گیری از دانش و امکانات داخلی پوشش دهند.

وی در ادامه گفت و گو افزود: این شرکت با چشم اندازی که برای اهداف سازمانی خود در نظر گرفته است، تصمیم به اخذ گواهی دانش بنیانی گرفته و اقدامات لازم در حال انجام است تا توانایی و‌ دانش و محصولات به روز این شرکت بتواند کمکی هر چند کوچک در بهبود فرآیند تولید و کنترل صنعت پلیمر داشته باشد.

برگزاری نمایشگاه بین المللی ایران پلاست که به نظر بنده بزرگترین گردهمایی صنعت پلیمر ایران و یکی از برندهای نمایشگاهی پلیمر در آسیا است، می تواند توانایی هرچه بیشتر شرکتهای داخلی را به جهانیان معرفی کند.

تعامل نمایشگاه با تشکل ها و حضور هیات های تجاری خارجی هم می تواند تاثیر گذاری خوبی در آینده صنعت پلیمر داشته باشد.

این تعامل می تواند نقش مهم و اثر گذاری در سیاستهای آتی شرکت صنایع پتروشیمی و صنایع پایین دستی داشته باشد.

در آخر امیدوارم که شرایط به گونه ای رقم بخورد که شاهد برگزاری نمایشگاه سالانه منظم و پرباری در سطح وسیعتر در تهران باشیم تا امکان رشد و تعامل برای شرکتهای کوچک نیز فراهم گردد.

به امید آینده ای روشن و پر بار برای صنعت این مرز و بوم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا