اخباراخبار ویژه

ایران پلاست لغو نمی شود! / مشارکت در دو نمایشگاه با یک بار پرداخت هزینه ثبت نام

بسپار/ ایران پلیمر نشست هم اندیشی برگزارکنندگان نمایشگاه چهاردهم ایران پلاست با نمایندگان رسانه های تخصصی حوزه پایین دستی امروز  11 آبان ماه در ساختمان NPC در سئول برگزار شد.

مدیر این دوره نمایشگاه، مهندس بنوی و مدیر اجرایی این دوره، دکتر احمدی تلاش کردند نشان دهند که به اهمیت حضور و همراهی رسانه های این حوزه در برگزاری موفق نمایشگاه ایران پلاست واقفند. موضوعی که هر چند در برخی ادوار گذشته هم به شکل هم اندیشی های مشابه انجام شده بود، اما هرگز به سامان نرسیده بود. با توجه به اینکه امروز به طور متقابل پیشنهادهای اجرایی خوبی از سوی برخی نمایندگان رسانه ای ارایه شد، امیدواریم این بار، این همراهی نتیجه بخش باشد.

ایوب بنوی در این نشست از ثبت نام 430 شرکت و رزرو 22 هزارمتر فضا خبر داد و اطمینان داد که تمامی دستور العمل های بهداشتی از سوی شرکت سهامی نمایشگاه ها و همچنین برگزارکننده نمایشگاه رعایت خواهد شد و دغدغه ای برای مشارکت کنندگان نخواهد بود. او همچنین از برنامه ریزی برای حضور هیات های تجاری از کشورهای منطقه و همچنین برقراری امکان مذاکرات B2B میان غرفه گذاران و مدیران تامین مواد در پتروشیمی ها و دولتی ها خبر داد.

دکتر احمدی هم در این جلسه از رسانه ها دعوت کرد تا در کنار نمایشگاه در شرایط حاکم بر دنیا به لحاظ همه گیری بیماری، زمینه ساز و فرهنگ ساز باشند تا شرکت های بیشتر و بیشتری بتوانند توانایی معرفی دستاوردهای خود را در بسترهای آنلاین و مجازی پیدا کنند. وی تاکید کرد که در این دوره، نمایشگاه علاوه بر 4 روز برگزاری فیزیکی، برای جلب مشارکت شرکت های خارجی و ایجاد حلقه ارتباط میان علاقه مندان در داخل و خارج کشور، نمایشگاه مجازی نیز به مدت سه هفته برقرار خواهد بود. در این نمایشگاه مجازی، ثبت نام کنندگان ایران پلاست بدون هزینه اضافه، پنلی اختصاصی در اختیار می گیرند و  امکان تعاملات و گفت و گوهای آنلاین و پرسش و پاسخ های احتمالی میان فروشندگان و خریداران محصولات و خدمات از این طریق فراهم خواهد شد.

 

(به روز رسانی می شود …)

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا