اخبار

ایران پلاست/ تاپ تکنیک با 3000 آسیاب فعال در کشور در ایران پلاست پانزدهم

بسپار/ایران پلیمر ستاد خبری ایران پلاست- آرا هراچیان، مدیر کارگاه تولیدی تاپ تکنیک قریب 35 سال تجربه تولید آسیاب های پلاستیک را دارد و از پیشکسوتان بنام در صنعت پلیمر شناخته می شود. او به ستاد خبری ایران پلاست گفت: تاپ تکنیک امروز 3000 آسیاب در حال کار در ایران دارد و حدود 500 آسیاب صادر کرده است.

ما اولین سازنده آسیاب در کشور هستیم و پر تنوع ترین آسیاب ها را برای انواع مواد از جمله پلاستیک ها می سازیم.

وی در ادامه می افزاید: نمایشگاه ایران پلاست از بهترین ها در سطح منطقه است و همیشه ترکیب خوبی از سازندگان ماشین آلات، تولیدکنندگان محصول و مواداولیه را گرد هم می آورد که مکمل هم هستند. این دوره بازدیدکننده خوبی هم داشت.

هر چند پیش از برگزاری نمایشگاه ناهماهنگی هایی در زمان و مکان برگزاری بود و این موضوع خصوصا اثر خود را روی سازندگان ماشین آلات داشت که باید ماشین را آماده و به نمایشگاه حمل و اینجا نصب می کردند.

آرا هراچیان در پایان گفت: ببینید تحریم ها مانع از توسعه و پیشرفت صنعت ماشین سازی است. وقتی ما نتوانیم ماشین های خود را به کشورهای اروپایی به قیمت های خوب بفروشیم توان کافی برای ارتقا نخواهیم داشت. ماشین های ما به راحتی قابل رقابت با چینی هستند ولی متاسفانه عدم امکان مراودات مالی دست ما را برای صادرات کاملا بسته است.

دولت ها هم حمایت کافی از تولید داخلی ندارند. سازنده ایرانی باید در این نمایشگاه در راس باشد ولی نیست. تحریم ها اگر برداشته شود، در تعامل بهتر با دنیا می توانیم ابزار مناسب و روز برای ساخت ماشین آلات را هم وارد کنیم.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا