اخباراخبار ویژه

ایران پلاست/ آواپلیمر و مهتاب بسپار مستربچ های جدیدی برای منسوجات نبافته و کارتن پلاست عرضه می کنند

بسپار/ایران پلیمر  ستاد خبری ایران پلاست- صنعت مستربچ و کامپاند در سالهای اخیر در کشور با رشد و توسعه همراه بوده است. به دلیل مزیت های موجود به دلیل پتروشیمی های فعال در کشور و تامین مواد اولیه واحدهای یاد شده، به نظر می رسد در این بخش ارزش افزوده بسیار خوبی قابل حصول و با ایجاد زمینه های لازم صادرات قابل توجه در حوزه صنعت آمیزه سازی دور از انتظار نیست.

سیدعلیرضا دیباج، مدیربازرگانی آواپلیمر پویا و مهتاب بسپار پویا در گفت و گویی با خبرنگار ستاد خبری ایران پلاست گفت: ما در مجموعه آواپلیمر پویا تولیدکننده انواع مستربچ های سفید با پایه های پلیمری متنوع، مستربچ های رنگی، مستربچ های افزودنی و کامپاندهای مهندسی موردنیاز صنایع  مختلف هستیم. در مهتاب بسپار پویا هم انواع مستربچ مشکی را خصوصا برای صنایع لوله، فیلم، منسوجات نبافته، ژئوممبرین ها و کامپاندهای کربنات کلسیم را ویژه  گونی بافی با کیفیت ممتاز  تولید و عرضه می کنیم.

در مجموعه آواپلیمر محصولات تولیدی ما دارای پروانه بهداشت هستند که به مصرف کنندگان اجازه می دهد بتوانند از این مستربچ ها در مصارف در تماس با مواد غذایی و یا دارویی بدون مشکل استفاده کنند.

دیباج در ادامه به دستاوردهای جدید این شرکت که در ایران پلاست ارایه می شود اشاره کرد: در نمایشگاه ایران پلاست مستربچ های رنگی جدید، یک مستربچ لیزکننده ویژه با حداکثر افزودنی و دو مستربچ دیگر را برای اولین بار به مشتریان عرضه می کنیم.

یکی از تولیدات جدیدی که در نمایشگاه ارایه خواهیم کرد، مستربچ کربنات کلسیم جدید برای منسوجات نبافته یا Non-woven ها که در آن از کربنات با متوسط اندازه ذرات زیر یک میکرون (900 نانومتر) برای نخستین بار استفاده شده که ویژگی های منحصر به فردی را به آن می دهد.

یک مستربچ کربنات کلسیم با پایه PP و MFI زیر نیم را هم برای استفاده در کارتن پلاست ها در نمایشگاه عرضه عرضه می کنیم که مشتریان می توانند در درصدهای بالا از آن در تولیدات خود استفاده کنند.

دیباج در ادامه گفت: بازار بزرگ صادرات در منطقه و جهان برای آمیزه کاران مهیاست. فرصت طلایی هم برای کامپاندینگ کاران ایرانی فراهم است تا با ایجاد ارزش افزوده در مواد اولیه، ضمن صادرات به اشتغال و تولید در کشور رونق بدهند.

صنعت مستربچ و کامپاند صنعتی دانش محور و دانش بنیان است. بدون اغراق هر روز نیازمند دانش جدید و درک نیاز از مشتریان است. همزمان باید برای کاهش قیمت کار کرد. این صنعت با صنعت تولید محصولات نهایی متفاوت است. تولیدکنندگان محصولات و روش تولید روتینی دارند. در حالیکه در کار ما باید هر روز طبق نیاز بازار و با تحقیق و توسعه فعال، فرمول جدیدی ارایه کرد.

وی در پایان اضافه کرد: ایران پلاست باید با توجه به جایگاه پتروشیمی ها در کشور، موقعیت بالاتری داشته باشد. پیشنهاد من این است که برگزارکنندگان نمایشگاه های بزرگ و معتبر مثل مسه دوسلدورف (برگزارکننده نمایشگاه K در آلمان) برای همکاری در برگزاری ایران پلاست جذب شوند. زمان و مکان نمایشگاه ایران پلاست باید تثبیت شود. ایران پلاست نمایشگاه مهمی در منطقه است. هدف نمایشگاه ها ایجاد ظرفیت های تجاری جدید و بازاریابی های تازه در عرصه بین المللی است که امیدواریم در ایران پلاست محقق شود.

نمایشگاه ایران پلاست از 18 تا 21 بهمن ماه جاری در محل دائمی نمایشگاه های بین اللمللی تهران برگزار می شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا