اخبار

ایجاد واحد تولید آمیزه‌های پزشکی پیش رنگ شده

گروه ترجمه و تولید محتوا در بسپار می نویسد، شرکت Clariant در نظر دارد به منظور پاسخ گویی به نیازهای موجود خط تولید جدیدی را برای تولید آمیزه‌های پلاستیکی پزشکی پیش رنگ شده (pre colored) تحت نام تجاری MEVOPUR® راه اندازی نماید.  این واحد تجاری در یک چهارم پایانی سال 2017 فعالیت‌های خود را آغاز خواهد کرد.

این خط تولیدی آمیزه کاری جدید شامل یک اکسترودر 70 mm بوده که قادر است پیمانه‌هایی 3000 تا 6000 کیلوگرم را با سرعت خروجی زیاد تولید نماید. این خط تولیدی جدید متمرکز بر تولید محصولاتی نظیر پلی‌الفین‌ها، ABS، آلیاژهای پلی کربنات و همچنین رزین‌های TPU و الفین‌های حلقوی خواهد بود.

به گفته‌ی مسئول بخش سلامتی شرکت Clariant، این شرکت به مدت 5 سال است که بر افزایش تولیدات مستربچ‌های مختلف برای کاربردهای پزشکی تمرکز نموده است. در واقع این شرکت افزودنی‌ها و رنگ‌ها را با غلظت‌های مختلف حین فرآیند رانشگری یا قالب گیری به پلیمرهای طبیعی اضافه می‌کند. اگرچه در مواردی فرآیندکاران لوازم پزشکی ترجیح می‌دهند از آمیزه‌های پیش رنگ استفاده نمایند. این مساله می‌تواند به دلیل آسانی کار و فائق آمدن بر مشکلات فرآیند باشد. با این وجود هنوز نیاز به مواد سازگار کننده و کنترل کننده احساس می‌شود.

گونه‌های تولیدی Clariant با نام تجاری MEVOPUR® در کاربردهای پزشکی و بسته بندی‌های دارویی که در مورد آن‌ها مقررات سخت گیرانه‌ای وجود دارد قابل استفاده می‌باشد. این واحد تولیدی جدید یکی از سه مراکز بزرگ تولیدی بوده که به طور به خصوص برای تولیدات پزشکی و بسته بندی‌های دارویی طراحی شده است. دو واحد تولیدی دیگر یکی در سنگاپور و دیگری در کشور سوئد واقع شده است. تمامی محصولات با توجه به استاندارهای به خصوص EN:ISO13485 (2012) تولید می‌گردد. 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا