اخبار

اولین منطقه آزاد تجارت الکترونیک در امارات آغاز به کار کرد

بسپار/ایران پلیمر شهر تجاری دبی « CommerCity» اولین منطقه آزاد تجارت الکترونیک در خاورمیانه، آفریقا و جنوب آسیا، رسماً آغاز عملیات خود را اعلام کرد و بدین ترتیب مرحله جدیدی را برای تجارت الکترونیک و تجارت آغاز کرد.

خدمات یکپارچه برای رشد شرکت های دارای مجوز تجارت الکترونیکی و بهره مندی از بسته های خدمات متمایز ارائه شده توسط شرکای جهانی در بخش تدارکات ، فناوری اطلاعات و سایر خدمات از ویژگی های این شهر تجارت الکترونیک است.

ارایه خدمات ویژه باعث شده تا شهر تجاری دبی « CommerCity » موفق شو د 30 درصد از امکانات خود را تنها در دو ماه فاز اول توسعه منطقه آزاد تجارت الکترونیک در مساحت 2.1 میلیون فوت مربع به کلی اجاره برود.

از جمله امکانات ارائه شده در این شهرک تجاری یک مرکز خدمات گمرکی یکپارچه که خدمات آن بدون تعطیلی 24 ساعت در هفت روز هفته است.

بنا به گزارش این خبرگزاری با اعلام شروع مرحله عملیاتی ، Dubai CommerCity پیشنهادات ویژه ای برای سرمایه گذاران در زمینه راه اندازی شرکت های تخصصی در زمینه تجارت الکترونیک در امارات متحده عربی و گسترش در منطقه ارائه شده که شامل 50 درصد تخفیف در هزینه های تأسیس شرکت در داخل منطقه آزاد جدید تا اواسط سپتامبر می شود.

هدف شهر تجاری دبی ترویج و رشد فوق العاده بخش تجارت الکترونیک و خرده فروشی آنلاین در دبی و به طور کلی امارات متحده عربی است.

 

اکسپورتنا

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا