اخبار

اندیشه برتر میران منتشر کرد: کتاب آشنایی با مبانی رنگ

بسپار می نویسد، کتاب مبانی رنگ اخیرا توسط موسسه اندیشه برتر میران منتشر شده است. خواندن این کتاب به دست درکاران، دانشجویان و علاقمندان به علوم و صنایع رنگ پیشنهاد می شود.


بخشی از پیش‌گفتار کتاب که توسط علیرضا میربلوک مدیرعامل مؤسسه اندیشه برتر میران نوشته شده است: 
هدف از نگارش کتاب حاضر، آشنایی دانشجویان و صنعت‌گران با مبانی، ساختار و فرمولاسیون رنگ‌های ساختمانی و صنعتی است. در این کتاب سعی شده است ابتدا به تعریف و معرفی اجزای تشکیل‌دهنده رنگ پرداخته و سپس روش‌های ساخت، روش‌های اعمال و معرفی چند فرمولاسیون پایه مورد بررسی قرار گیرد.

در سال 1378 زمانی‌که مؤسسه اندیشه برتر میران تأسیس شد با الهام از ساختار فعالیت‌های دانشکده مهندسی پلیمر دانشگاه صنعتی امیرکبیر مصمم شدیم که در هر دو شاخه رنگ و پلیمر نقش آموزشی و پژوهشی خود را ایفا کنیم. در زمینه پلیمرها به‌واسطه تخصص و رشته تحصیلی خود، دغدغه و دلهره‌ای وجود نداشت اما در موضوعات مرتبط با رنگ و پوشش همچنان نگرانی باقی بود، تا این‌که از همان ابتدا برادر عزیز و گرانقدرم جناب آقای دکتر سعید آسیابان تنهایمان نگذاشت. ایشان از دانش و تجربه خویش دریغ نکرد و گروه رنگ و پوشش مؤسسه را هدایت نمود که امروز زیربنای فکری و نظری فعالیت‌های ایشان در مجموعه ما ثمره‌ای گرانقدر در زمینه کنترل کیفیت رنگ‌های صنعتی و ساختمانی است.



نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا