اخبار

انجمن تولیدکنندگان مستربچ و کامپاند ایران در بیانیه ای عدم مشارکت در ایران پلاست را اعلام کرد

بسپار می نویسد، هیأت مدیره انجمن تولیدکنندگان مستربچ و کامپاند ایران پس از بحث و بررسی فراوان در رابطه با نمایشگاه ایران پلاست دهم متفقاً بیانیه ای مبنی بر عدم شرکت در نمایشگاه ایران پلاست فروردین ماه 95 اعلام کردند.
بیانیه انجمن تولیدکنندگان مستربچ و کامپاند ایران در ارتباط با ایران پلاست دهم
هیأت مدیره انجمن تولیدکنندگان مستربچ و کامپاند ایران پس از بحث و بررسی فراوان در رابطه با نمایشگاه ایران پلاست دهم متفقاً تصمیمات ذیل را اتخاذ نمودند:
1- نظر به تلاش و پیگیری­های بی­وقفه هیأت 5 نفره منتخب تشکل­ها در خصوص تثبیت تاریخ نمایشگاه ایران پلاست در مهرماه و یا دست­کم تغییر زمان غیرکارشناسانه اعلام شده از فروردین ماه به زمان مناسب دیگر(آذر ماه) متأسفانه با کارشکنی برگزارکننده هیچیک از راهکارهای پیش­ گرفته شده موثر نیافتاد و به نتیجه نهایی نرسید.
با اعتقاد به این موضوع که ادامه روند عدم مشارکت در ایران پلاست دهم می­تواند در حضور مؤثرتر تشکل ها در مدیریت دوره­های آتی ایران پلاست تاثیرگذار باشد. لذا در اقدامی هماهنگ و صدایی واحد با دیگر تشکل­های صنعتی و صنفی پلاستیک در ایران پلاست فروردین ماه 95 شرکت نخواهیم کرد.
2- از همکاران و دوستان عضو انجمن که ثبت نام کرده ­اند نیز درخواست داریم با انصراف خود انجمن را جهت رسیدن به موفقیت­های آتی همراهی کرده و اطمینان داشته باشند که در سایه همدلی و همبستگی کارگروهی، انجمن به نتیجه خواهد رسید.
3- اولین فرصت برای بازاریابی و فروش محصولات مستربچ و کامپاند، کنفرانس بین ­المللی بهمن ماه انجمن خواهد بود. لذا با مشارکت بیشتر از برگزاری هرچه باشکوهتر این واقعه می­توانیم ضمن اعلام عدم رضایت از مدیریت دولتی ایران­ پلاست، جایگزینی مناسب برای آن ایجاد نماییم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا