اخباراخبار ویژه

امیرحسین جنتی، مدیر فروش محصولات کیمیا جاوید سپاهان: در ایران پلاست به عنوان یک شرکت دانش بنیان آماده گفت و گو با متخصصین هستیم

بسپار/ایران پلیمر گيتي‌پسند سال‌ها قبل با سرمايه گذاري در صنايع پليمري و توليد لوله و اتصالات تك لايه آذين لوله و پنج‌لايه نيوپايپ و تجهيزات گرمايشي و سرمايشي اعم از چيلر، ميني چيلر، پكيج، رادياتور و .. در بازار تاسيسات ساختماني و تاسيسات برودتي و حرارتي كشور فعالیت خود را آغاز کرد. حضوري كه همواره نقش موثري در تغيير و اصلاح مدل‌هاي اجرايي در اين صنعت داشته است. كمي بعد از آذين‌لوله و نيوپايپ، ديگر برندهاي اين گروه صنعتي متولد شدند و هركدام مجموعه اي از محصولات پايه و كاربردي را به بازار مصرف ايران عرضه کردند. كيمياجاويد، سپهرفوم، FLXT ، نيوفلكس ، SGP ، RSN ، ديناپليمر و نيووارم ساير برندهاي تجاري گيتي پسند هستند كه محصولات آن‌ها در صنايع نفت و پتروشيمي، پليمر، ساختمان، خودرو و… شناخته شده است و به صورت مستقيم يا غيرمستقيم در خانه و زندگي اغلب مردم ايران حضور دارند يا اينكه ماده اوليه محصولات بسياري از واحدهاي توليدي در كشور را تولید می کنند.

جنتی: شرکت کیمیا جاوید سپاهان یکی از زیرمجموعه های تولیدی گیتی پسند است که با هدف تولید محصولات مختلف پلیمری در سال 1377 تاسیس شد. با بهره گیری از تجهیزات روز دنیا و تیم متخصص تولید، توسعه و تحقیقات، موفق به تولید بیش از 300 گرید مختلف در چهار گروه عمده کامپاندهای پلیمری، کامپاندهای پوششی مخصوص کابل ها و لوله، مستربچ ها و چسب های گرما ذوب شدیم.

باید به این نکته اشاره کنیم که محصولات شرکت کیمیا جاوید در صنایع مختلفی از جمله صنعت ساختمان، نفت و گاز، خودرو،  لوازم خانگی، صنایع بسته بندی، سیم و کابل، نساجی، راه آهن، فیلم و لوازم بهداشتی مورد استفاده قرار می گیرند.

–         هدف شما از حضور در ایران پلاست این دوره چه بوده؟ و حضور چندم شماست؟

جنتی: نمایشگاه ایران پلاست یکی از نمایشگاه های مرجع در صنعت پلیمر و پلاستیک است. طبیعی است که در این رویداد مهم شرکت داشته باشیم و بتوانیم توانمندی ها و محصولات خود را پیش روی بازدیدکنندگان قرار دهیم. برای حضور در نمایشگاه نیز اهداف مختلفی مد نظر داریم که بهره مندی از فرصت حضور بخش بزرگی از فعالان صنعت پلیمر و پلاستیک یکی از این اهداف است. همچنین به روال نمایشگاه های پیشین نیز که تقریبا در تمامی ادوار نمایشگاه ایران پلاست حضور داشتیم، ارائه خدمات به مشتریان فعلی، جذب و شناسایی مشتریان جدید و تثبیت جایگاه شرکت در بین فعالان و تولیدکنندگان صنعت پلیمر و پلاستیک در دستور کار است.

–         آیا محصول جدید یا خدمات جدیدی را در نمایشگاه معرفی خواهید کرد؟

جنتی: محصولات ما در این صنعت، مواد اولیه محصولات بعدی و نهایی را تشکیل می دهد و طبیعی است که بر اساس نیاز مشتری، نیاز به تولید محصول با گرید های مختلفی وجود داشته باشد. محصولات شرکت کیمیا جاوید سپاهان در گرید های مختلفی تولید می شود و همه ساله گریدهای جدیدی از محصولاتمان را تولید و به بازار مصرف ارایه می کنیم.

در این نمایشگاه نیز تازه ترین دستاوردهای خود را در معرض دید فعالان صنعت پلیمر و پلاستیک خواهیم گذاشت و مشتریان نیز می توانند درخواست تولید گرید جدید محصولات را داشته باشند.

ضمنا به این نکته باید اشاره کنم که در این دوره، کیمیا جاوید با دارا بودن گواهینامه دانش بنیان صنعتی در نمایشگاه حضور دارد و این می تواند مورد توجه بازدیدکنندگان و مشتریان ما نیز قرار بگیرد.

–         فرصت های شرایط اقتصادی فعلی کشور برای تولیدکنندگان مستربچ و کامپاندهای پلیمری در سال جاری چه بوده است؟

جنتی: تولیدکنندگان مواد اولیه پلیمر و پلاستیک در سالی که گذشت به دلیل شرایط تحریمی، نقش مهمی در تامین مواد اولیه محصولات داخلی داشتند. البته نکته بسیار مهم برای مجموعه هایی مثل ما که محصولات تولیدی در پتروشیمی ها را به مواد اولیه بعدی تبدیل می کنند، شرایط سخت بورس کالاست که با مسایل مختلفی دست به گریبان هستیم.

امیدواریم این شرایط نیز تسهیل شود و تولیدکنندگان مواد اولیه صنعت پلیمر و پلاستیک بتوانند در اقتصاد کشور نقش خود را به خوبی ایفا کنند و نیاز داخل را در این بخش به صورت کامل تامین نمایند.

نباید فراموش شود که پیشرفت هرچه بهتر و بیشتر صنایع پایین دستی در گرو تسهیل امکانات و حمایت هرچه بیشتر دولت و صنایع بالادستی است.

 

ستاد خبری ایران پلاست 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا