اخبار

امید کوشکی: تصمیم امروز بر ایران پلاست های آتی موثر است

بسپار می نویسد، امید کوشکی یکی از اعضای شورای پنج نفره صنعت پلاستیک برای تغییر تاریخ ایران پلاست اعتقاد دارد ادامه روند عدم مشارکت در دوره دهم این نمایشگاه، روی ایران پلاست دوره های آتی موثر است.

وی به بسپار گفت: شاید نتوان دیگر تاریخ ایران پلاست 95 را تغییر داد اما صنعت پلاستیک با ادامه این روند می تواند در تمامی ارکان ایران پلاست 96 موثر باشد. زیرا شرکت سهامی نمایشگاه ها متوجه اهمیت تشکلهای صنعتی و صنفی این صنعت در برپایی ایران پلاست شده است.

کوشکی افزود: برگزار کننده بدون توجه به نظر صنعت پلاستیک بدترین ماه یعنی فروردین را برای ایران پلاست دهم انتخاب کرد . وی که از سوی انجمن تولیدکنندگان مستربچ و کامپاند در این شورا حضور دارد گفت: گرچه  مستربچ و کامپاندسازان مشکلاتی همچون حمل و نقل ماشین آلات و تجهیزات را همچون برخی دیگر از بخش های صنعت پلیمر برای حضور در نمایشگاه در زمان اعلام شده ندارند اما مهم بود که با صدایی واحد در کنار دیگر تشکلها  اعتراض خود را به بی توجهی به صنعت در انتخاب این تاریخ نشان دهند.
ممکن است با عدم حضور در ایران پلاست بخشی از بازار را از دست دهیم و یا وجهه بین المللی نمایشگاه آسیب ببیند اما برآیند این اتفاق خوب است. این همدلی صنعت به معنای بلوغ فکری است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا