اخبار

امروز وبینار رایگان شرکت ExxonMobil در زمینه روانکاری ماشین آلات

گروه ترجمه و تولید محتوا در بسپار می نویسد، شرکت ExxonMobil با همکاری Plastic News Europe قصد دارد طی یک وبینار (webinar) رایگان به بررسی مزایای استفاده از روانکارهای مناسب در بحث فرایندسازی پلاستیک‌ها ارائه دهد. این وبینار در تاریخ 17ام فوریه سال جاری برگزار خواهد شد.

نتایج حاصل از یک تحقیق توسط شرکت ExxonMobil از بین خوانندگان Plastic News Europe حاکی از آن بود که صنعت پلاستیک اروپا درک صحیحی از اثر مثبت روغن‌کاری مناسب ماشین‌آلات در کاهش مصرف انرژی و افزایش تولید دارند. جزئیات این نتایج طی وبینار مورد بحث قرار خواهد گرفت.

علاوه بر این، در این یافته‌ها به مشکلات موجود در روانکاری که منجر به کاهش تولید می‌شود اشاره شده است. بعنوان نمونه، 44% افرادی شرکت کننده در این تحقیق به نقص دستگاه‌ها در اثر مشکلات ناشی از روغن و گریس اشاره داشتند. این در حالی بود که 26% از شرکت کنندگان به نشت روانکارها و کاهش حجم آن به عنوان معضل اصلی اشاره داشتند.

بیش از 40% شرکت‌کنندگان اظهار داشتند که تولیدات بیشتر بعنوان اصلی‌ترین مزیت استفاده از راونکارِ مناسب است. با این وجود، 25% صرفه‌جویی در مصرف انرژی را بعنوان مهمترین مزیت تشخیص دادند. نتایج این تحقیق حاکی از آن بود که وجود شکاف دانشی مانع از دستیابی قالب‌سازان به اهداف خود می‌گردد.

برای ثبت نام در این وبینار می‌توانید به تارنمای زیر مراجعه نمایید.

www.plasticsnewseurope.com

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا