اخبار

امروز معامله بیش از 13 هزار تن پلیمر در بورس کالا/ پلی پروپیلن های پر رونق!

بسپار می نویسد،  حجم معاملات محصولات پلیمری امروز در بورس کالای ایران به ۱۳ هزار و ۸۳۳ تن رسید.


 عرضه محصولات پلیمری ۱۶ هزار و ۷۱۷ تن و تقاضای آن هم بالغ بر ۲۹ هزار و ۸۵ تن بود.

به این ترتیب اکثر پلی پروپیلن های نساجی و شیمیایی عرضه شده با تقاضای نسبتا بالایی روبه رو شده و با رقابت مورد معامله قرار گرفتند.

به طوری که پلی پروپیلن نساجی HP۵۵۲R پتروشیمی شازند با حجم عرضه ۱۵۰۰ تن به میزان ۲۳۶۰ تن تقاضا داشت، قیمت پایه این کالا ۳ هزار و ۳۶۶ تومان و میانگین نرخ خرید آن هم ۳ هزار و ۶۹۶ تومان رقم خورد.

همچنین پلی پروپیلن نساجی Z۳۰S این مجتمع هم با حجم عرضه ۳۰۰ تن دوبرابر تقاضا داشت، قیمت پایه این کالا ۳ هزار و ۳۶۶ تومان و میانگین نرخ آن هم ۳ هزار و ۶۸۴ تومان رقم خورد.

پلی پروپیلن نساجی Z۳۰S پتروشیمی مارون هم با حجم عرضه ۸۸۰ تن با ۱۵۴۰ تن تقاضا روبه رو شد، این کالا با قیمت ۳ هزار و ۷۰۳ تن مورد معامله قرار گرفت. گرید C۳۰S هم با حجم عرضه ۳۰۳۶ تن ۴۷۳۰ تن تقاضا داشت، میانگین نرخ خرید این کالا توسط کارگزاران ۳ هزار و ۶۱۸ تومان بود.

پلی پروپیلن نساجی ۱۱۰۲L پتروشیمی رجال هم با حجم عرضه ۳۱۵ تن ۴۲۰ تقاضا داشت، این کالا با میانگین نرخ ۳ هزار و ۴۳۲ تومان مورد معامله قرار گرفت. پلی پروپیلن نساجی RG۱۱۰۲X این مجتمع هم با حجم عرضه ۲۹۴ تن ۳۱۵ تن تقاضا داشت، و با قیمت ۳ هزار و ۳۷۸ تومان معامله شد.

در همین حال پلی پروپیلن نساجی ZH۵۵۰J نویدزرشیمی هم با حجم عرضه ۵۰۴ تن ۸۱۹ تن تقاضا داشت، و با میانگین نرخ ۳ هزار و ۶۰۳ تن مورد معامله قرار گرفت. پلی پروپیلن شیمیایی ZR۲۳۰C هم با حجم ۶۳۰ تن عرضه ۴۷۴۶ تن تقاضا داشت، قیمت خرید این کالا ۴ هزار و ۲۴۹ تومان رقم خورد.

پلی پروپیلن شیمیایی ZB۳۳۲L هم با عرضه ۲۱۰ تنی به میزان ۲۷۳ تن تقاضا داشت، این کالا با قیمت پایه یعنی ۳ هزار و ۸۸۶ تومان مورد معامله قرار گرفت.

منبع: بورس کالای ایران 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا